۲۹۶ خودرو و موتور سیکلت متخلف در محورهای مواصلاتی نیشابور توقیف شدند
۲۹۶ خودرو و موتور سیکلت متخلف در محورهای مواصلاتی نیشابور توقیف شدند
فرمانده پلیس راه نیشابور گفت: در ۱۷روز ابتدای تیرماه تعداد ۲۰۵ دستگاه خودرو و ۹۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در محورهای مواصلاتی نیشابور به علت انجام تخلفات حادثه ساز ، حرکات مخاطره آمیز،خلافی بالا و ... توسط ماموران پلیس راه نیشابور توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ عرفانی مهر افزود: در خصوص برخورد با تخلفات بیش از ۱۰ هزار تخلف حادثه ساز شامل سرعت، سبقت، انحراف به چپ،استفاده از تلفن همراه،کمربندایمنی و نقص سیستم روشنایی اعمال قانون و ثبت شده است.

وی بیان کرد: با این وجود در بازه زمانی مذکور تعدادی تصادف منجر به فوت و جرح نیز بوقوع پیوسته که بیشترین علت وقوع آن ها، سرعت غیرمجاز، عدم توجه کافی به جلو و عدم رعایت حق تقدم بوده است .

فرمانده پلیس راه نیشابور خاطر نشان کرد: در تعدادی از این تصادفات به علت وجود سرنشین اضافه در داخل خودرو و همچنین عدم استفاده از کمربند ایمنی بویژه در محورهای فرعی و روستایی ، بر شدت صدمات وارده بر سرنشینان افزوده که توصیه می شود رانندگان عزیز از سوار نمودن سرنشین اضافه بر ظرفیت مجاز خودرو خودداری و کلیه سرنشینان جلو و عقب را ملزم به بستن کمربند ایمنی در جاده های برون شهری نمایند.

سرهنگ عرفانی مهر با اشاره به لزوم توجه به توصیه های ترافیکی افزود: رانندگان گرامی با سرعت مطمئنه نگهبان جان خود و همسفران باشید.