چنارانی و ارکانی تایید صلاحیت شده‌اند
چنارانی و ارکانی تایید صلاحیت شده‌اند
خاتون‌شرق - مهدی دونده سرپرست فرمانداری نیشابور در مصاحبه با خاتون‌شرق درباره آن دسته از نامزدهای انتخابات مجلس از حوزه نیشابور که صلاحیتشان احراز نشده یا رد شده‌اند گفت: هیچ کدام از نمایندگان ادوار و فرمانداران سابق نیشابور که نامزد انتخابات مجلس دوازدهم شده‌اند صلاحیت‌شان رد نشده است.

سعید صفارائی

مهدی دونده سرپرست فرمانداری نیشابور در مصاحبه با خاتون‌شرق درباره آن دسته از نامزدهای انتخابات مجلس از حوزه نیشابور که صلاحیتشان احراز نشده یا رد شده‌اند گفت: هیچ کدام از نمایندگان ادوار و فرمانداران سابق نیشابور که نامزد انتخابات مجلس دوازدهم شده‌اند صلاحیت‌شان رد نشده است.

وی با اشاره به اخباری که در فضای مجازی در این خصوص منتشر شده افزود: براساس ماده ۵۸ قانون انتخابات بررسی‌ها باید مستند و مستدل و مطابق با قانون باشد و امسال بهترین نوع رسیدگی را ار هیات اجرایی داشتیم و امیدواریم این نتیجه در هیات نظارت هم تایید شود البته آنها شرایط و شیوه خودشان را دارند.

وی گفت: در این دوره ۲۱۸ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه و زبرخان و میان‌جلگه پیش‌ ثبت‌نام انجام دادند و از این تعداد ۱۰۵ نفر ثبت‌نام قطعی ‌کردند که صلاحیت ۷۱ نفر شامل ۶۵ کاندیدای مرد و ۶ کاندیدای خانم تایید شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۳۰کاندیدایی که صلاحیت‌شان احراز نشده ۲۳ کاندیدای مرد و ۷ کاندیدای زن بوده و چهار کاندیدای مرد نیز رد صلاحیت شدند.