پوستر کنگره ملی ۲۵۰۰شهید در نیشابور رونمایی شد
پوستر کنگره ملی ۲۵۰۰شهید در نیشابور رونمایی شد
خاتون شرق - هم زمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور مسئولان نیشابور از پوستر کنگره ملی 2500شهید در نیشابور رونمایی شد.

هم زمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور مسئولان نیشابور از پوستر کنگره ملی ۲۵۰۰شهید در نیشابور رونمایی شد.

در این مراسم اسماعیل عشقی مدیر اجرایی اجلاسیه کنگره ملی ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب نیشابور بزرگ از برگزاری بزرگترین نمایشگاه رزمی،فرهنگی ونمایش میدانی شرق کشور با عنوان “صدای پای عشق” از ۱۹ الی ۲۶ مهر ۱۴۰۲ در نیشابور خبرداد.
وی  اظهار کرد: دو هکتار زمین در ورزشگاه انقلاب نیشابور طی ۵۰ روز کاری پروژه ساخت بزرگترین سایت نمایشگاهی رزمی،فرهنگی ونمایش میدانی شرق کشور با عنوان “صدای پای عشق” را در ضلع جنوبی ورزشگاه انقلاب به انجام رسانده است.
اسماعیل عشقی گفت: در این نمایشگاه ۱/۵ هکتار به نمادها و یادگارهای دوران دفاع مقدس از شمال غرب تا جنوب کشور در این دوران اختصاص داده شده است.
وی اظهار کرد: در بزرگترین نمایشگاه رزمی،فرهنگی ونمایش میدانی شرق کشور با عنوان “صدای پای عشق” بازسازی صحنه هایی از انقلاب مردم نیشابور ،پیروزی انقلاب، فضای دوران دفاع مقدس و اعزام نیروها به جبهه های حق علیه باطل از نیشابور بازسازی شده وبااستفاده از پیشرفته ترین امکانات صوت ،نور و تصویر نیز عملیات ها دوران دفاع مقدس باز سازی می شود.
عشقی یاد آور شد: در این نمایشگاه رزم های رزمندگان نیشابوری در طول دفاع مقدس در کانالها ،میادین مین همراه با جنگ افزارهای نظامی،حور ،نیزار قایق و تالاب بازسازی شده است.


وی گفت: ما سعی کرده ایم عملیات فتح المبین فکه، طلاییه و چزابه عملیات کربلای ۵ ، والفجر ۸ ،بازسازی اروند و پل بعثت ، و عملیات مرصاد فضای معراج الشهدا را برای مخاطب به خصوص کودک ،نوجوان و جوانان ارائه نماییم.
عشقی ادامه داد: ما برای اقشار مختلف مسابقات رزمی، فضا های جنگ نرم و جنگ ترکیبی همراه با راویان دفاع مقدس را تدارک دیده ایم.
مدیر اجرایی اجلاسیه کنگره ملی ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب نیشابور بزرگ تصریح کرد: مهمترین قسمت بزرگترین نمایشگاه رزمی،فرهنگی ونمایش میدانی شرق کشور با عنوان “صدای پای عشق” برگزاری نمایش میدانی توسط هنرمندان نیشابور و کشور است که در یک سن بزرگ به روایت نقش نیشابور در طول تاریخ تشییع تا امروز می پردازد و دکورهای این دوران‌ها بازسازی شده که از ۱۹ تا ۲۶ مهر ۱۴۰۲ هرشب برای ۷۰۰۰ تماشاچی روایت خواهد شد که نمایشگاه رزمی و فرهنگی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸شب به روی علاقه‌مندان باز است و نمایش بزرگ میدانی “صدای پای عشق” هر شب از ساعت ۱۸ تا۲۰ اجرا خواهد شد.