فقط یک نفر از ناآرامی‌های اجتماعی پارسال در بازداشت مانده است
فقط یک نفر از ناآرامی‌های اجتماعی پارسال در بازداشت مانده است
خاتون‌شرق- سرهنگ علی ‌نیک‌یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: از ناآرامی‌های اجتماعی پارسال فقط یک نفر در بازداشت مانده و بقیه همه آزاد شده‌اند.

سعید صفارائی- سرهنگ علی ‌نیک‌یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: از ناآرامی‌های اجتماعی پارسال فقط یک نفر در بازداشت مانده و بقیه همه آزاد شده‌اند.

وی افزود: پارسال عده‌ای به خاطر هیجان‌ها و مسائل حاشیه‌ای مشکلاتی در سطح جامعه به وجود آوردند و امسال با تمهیداتی که انجام شد از این مرحله با کم‌ترین هزینه عبور کردیم.

وی اظهار کرد: این بچه‌هایی را که در این جریان‌ها نقش‌ داشته‌اند فرزندان خودمان می‌دانیم و برخی از آنان طی این‌ مدت جذب حلقه‌های صالحین شده‌اند و حساب مردم ما در داخل کشور با هر تفکری از جریان‌های خارج جدا است و هیچ ایرانی به دنبال نابودی ایران نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دوران جنگ ایران و عراق دوران تقابل علنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران از طریق شخصی به نام صدام بود و امروز هم این جنگ در قالب جنگ ترکیبی در همه عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی ادامه دارد.

وی گفت: در هرکجای دنیا تقابل تفکر حق و باطل باشد این جنگ وجود دارد و ابزار آن رسانه و فضای مجازی است و هدف تغییر باور و نگاه نسل جوان است و در دفاع از انقلاب باید امیدآفرینی کنیم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی را لمس می‌کنیم و همه تلاش دولت ایجاد گشایش‌های اقتصادی است اما این دستاوردها زیاد گفته نمی‌شود.

وی درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال گفت: شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس “ما متحدیم” است و شروع برنامه‌های این هفته ۲روز زودتر آغاز می‌شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس ۲۷۴عنوان برنامه در نیشابور پیش‌بینی شده و از این‌ تعداد ۲۱۲ عنوان برنامه در سطح محلات، ۵۲ برنامه در سطح بخش‌ها و ۱۱برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: رژه موتوری، راهپیمایی خانوادگی و شب‌شعر دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، زنگ ایثار در مدارس، توزیع لواز‌التحریر و مسابقات قرآنی از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۶مهرماه امسال کنگره ملی شهدا در نیشابور بزرگ با ۱۵۰عنوان برنامه برگزار می‌شود.