شرکت اپوکسی خیام با  خدمات جدید در دکوراسیون داخلی در خدمت مردم
شرکت اپوکسی خیام با  خدمات جدید در دکوراسیون داخلی در خدمت مردم
رپرتاژ/ شاید در سایر شهرهای بزرگ استفاده از کفپوش های سه بعدی در منازل رایج باشد. کفپوش هایی که استفاده گسترده ای در معماری داخلی منازل دارند و تبلیغات زیادی در صفحات مجازی از آنها دیده ایم،که از جمله آن می‌توان به سقفهای کشسانی فانتزی،اپوکسی های سه بعدی (کفپوش ها)،و... اشاره کرد. در این میان شرکت اپوکسی خیام با ایده های نو و خلاقانه در شهر نیشابور پا به عرصه میدان نهاد و علاوه بر معماری داخلی به تولید آبنماها و صخره های فانتزی و زیبا پرداخته که کاربردهای زیادی در خانه ها،ویلا ها و فضاهای شهری دارد.

به همین بهانه گفتگوی با هادی حسن آبادی مدیریت شرکت اپوکسی خیام داریم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
هادی حسن آبادی هستم متولد ۱۳۵۷ نیشابور، متخصص در طراحی دکوراسیون داخلی،دارای سه مدرک تخصصی از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در رابطه با نصب سقفهای کشسانی، پوسترهای سه بعدی اپوکسی و کارهای وود گلس چوب و رزین که با سازه های چوبی سر و کار دارند، همچنین این شرکت طراحی، اجرا و نصب آبنماهای مصنوعی ترکیب شده با اپوکسی رزین را انجام می دهد.
هدف و انگیزه شما از راه اندازی شرکت اپوکسی خیام چیست؟
جهت اطلاع رسانی و آشنایی همشهریان با اپوکسی و رزین، سعی کردم با راه‌اندازی این شرکت خدمتی نو به همشهریان نیشابوری انجام دهم و این کار جدید را در شهرم شروع کردم. همچنین آشنایی همشهریانم با اپوکسی برایم خیلی مهم بود و اینکه شرکت اپوکسی خیام نسبت به سایر شرکت های مشابه از نظر هزینه ها و خدماتی که ارائه می دهد قیمت مناسبی را پیشنهاد می کند.


چند نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت فعالیت دارند؟
حدود چهار نفر در این شرکت شاغل هستند و ۱۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این شرکت فعالیت دارند و اگر کار پیشرفت خوبی داشته باشد افراد بیشتری می توانند در این شرکت فعالیت کنند و درآمدزایی داشته باشند مخصوصاً با راه اندازی کارگاه و آموزش های وودی گلس که امیدوارم بعد از عید سال ۱۴۰۰ این مهم صورت بپذیرد.
شرکت اپوکسی خیام چه خدماتی را انجام می دهد و بفرمایید مهمترین پروژه های شاخص این شرکت کدامند؟
این شرکت در رابطه با نصب سقفهای کشسانی،نصب کفپوشهای سه بعدی اپوکسی، سفارشات وودی گلس و سازه های چوبی خدمات ارائه می‌دهد که البته بستگی به سفارش دارد. همچنین ساخت صخره‌هاو آب نماهای مصنوعی هم جزو خدمات این شرکت محسوب می شود و از مهمترین پروژه های این شرکت می توان به غار مصنوعی ملک آباد و آبنمای بزرگ خیابان شریعتی اشاره کرد همچنین سفارشات این شرکت را در رابطه با شهرداری در دست اقدام داریم که امیدواریم بتوانیم پروژه های مورد نظر را به اتمام برسانیم.


مهمترین چالش شغلتان چیست؟
تهیه مواد اولیه برای این کار مهم ترین چالش پیش روی ماست،به‌طوریکه تهیه رنگ اپوکسی و رزین مواد اولیه دوجزئی که اغلب مواد اولیه رنگ برای این کار از لحاظ کیفیت، خارجی آن بهتر است و با توجه به شرایط تحریم و قیمت بالای دلار قیمت تمام شده آن برای ما گران تمام می‌شود به خصوص در مورد کفپوش های سه بعدی.
توصیه شما به علاقمندان به حوزه کاری معماری و دکوراسیون داخلی چیست؟
باید در این راه صبر داشته باشند و واقعاً عاشق این کار و حرفه باشند و در کار معماری و دکوراسیون داخلی باید خلاق و صبور بود و مطمئناً با داشتن این ویژگی ها موفق خواهند شد.


و حرف آخر
برای مخاطبان نشریه خاتون شرق بهترین ها را آرزومندم و امیدوارم مورد حمایت مردم و مسئولان شهر نیشابور قرار بگیرم . با آرزوی موفقیت روز افزون برای خاتون شرق و مخاطبین گرامی

  • نویسنده : فاطمه برزنونی