جریمه یک میلیونی و ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفین
جریمه یک میلیونی و ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفین
رئیس پلیس راهور شهرستان نیشابور در گفتگوی اختصاصی با خاتون شرق جزئیات طرح محدودیت های تردد وسایل نقلیه از اول آذر ماه را تشریح کرد.

سرهنگ جواد حقدادی گفت: از صبح فردا محدودیت های اعلام شده همزمان با سراسر کشور و با توجه به قرمز بودن شهرستان نیشابور در این شهرستان اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: از فردا تردد بین شهری در استان ممنوع است و همچنین از ورود پلاک های غیر شهرستان نیشابور به شهرستان جلوگیری می شود و  در صورت ورود خودرویی با توجه به اینکه نیشابورقرمز است یک میلیون تومان اعمال قانون خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تردد بین شهری در نیشابور و شهرستان های فیروزه و زبرخان که پلاک نیشابور دارند مجاز است.

وی ادامه داد: افرادی که در محدوده نیشابور بزرگ هستند و پلاک های غیر بومی دارند باید برای تردد مدرکی دال بر اقامت در نیشابور ارائه کنند.

سرهنگ حقدادی اظهار کرد: از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز کلیه ترددها در شهرستان برای پلاک های بومی و غیر بومی ممنوع است و از نیروهای گشتی و دوربین ها برای نظارت بر تردد ها استفاده خواهیم کرد و در صورت تخلف خودرویی ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی ادامه داد: در این زمان فقط افرادی مجاز به تردد خواهند بود که از دستگاه های  مربوطه یا فرمانداری برگ تردد داشته باشند و این درحالی است که تردد برای خبرنگاران تنها با ارائه کارت شناسایی میسر خواهد بود.

  • منبع خبر : خاتون شرق