تولیدکنندگان زبرخان تا ۵ برابر کارکرد حساب‌شان تسهیلات دریافت می‌کنند
تولیدکنندگان زبرخان تا ۵ برابر کارکرد حساب‌شان تسهیلات دریافت می‌کنند
خاتون شرق - فرماندار زبرخان بر سلامت و امنیت انتخابات در این شهرستان تأکید کرد و از مقامات اجرایی و انتظامی خواست در جهت شفاف‌سازی و سالم‌سازی فضای انتخابات به مردم اطمینان دهند.

فرماندار زبرخان بر سلامت و امنیت انتخابات در این شهرستان تأکید کرد و از مقامات اجرایی و انتظامی خواست در جهت شفاف‌سازی و سالم‌سازی فضای انتخابات به مردم اطمینان دهند.
مؤمن حسینی گفت: مشارکت حداکثری به بیان دستاوردهای انقلاب بستگی دارد و لذا مدیران دستگاه‌ها دستاوردهای انقلاب در دستگاه متبوع خود را به شکل یک بنر در جلو درب ادارات نصب کنند.
وی از خدمت به مردم به عنوان رحمت الهی نام برد و خطاب به مدیران اجرایی گفت: در کارگشایی مردم و روان‌سازی امور اداری تلاش کنید و حتی الامکان از بوروکراسی غیر ضروری پرهیز نمایید.
وی در بخش دیگری از سخنانش در شورای اداری این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌هایی که هنوز نمایندگی یا اداره‌‌ای در زبرخان ندارند هر چه سریع‌تر نمایندگی در این شهرستان دایر کنند.
حسینی افزود: ۳۵۰ واحد تولیدی در زبرخان فعال هستند و ظرفیت‌های صنعتی این شهرستان حتی از برخی استان‌ها بیشتر است.
وی ادامه داد: چرا اداره کل صمت باید یک نمایندگی نیم‌بند بی‌اختیار در این شهرستان داشته باشد که متقاضیان امور صنعتی مجبور باشند برای حداقل‌ها به شهرستان دیگری بروند.
حسینی گفت: ارتقای زبرخان به شهرستان، مصوبه دولت است و همه‌ی وزرای دولت در اجرای این مصوبه مسؤولیت دارند بنا بر این ادارات کل باید در مقابل مردم زبرخان برای دایر نکردن نمایندگی یا اداره در اینجا پاسخگو باشند.
وی همچنین تصریح کرد: مدیران ضعیف که دچار روزمرگی باشند به درد مدیریت نمی‌خورند.
فرماندار زبرخان در حاشیه‌ی شورای اداری به خبرنگاران گفت: اگر صنعت‌گری حساب بانکی فعال داشته باشد و بدهی به سیستم نداشته باشد تا ۵ برابر کارکرد حسابش تسهیلات دریافت می‌کند.
وی همچنین اضافه کرد: در بحث خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، به دنبال جذب اعتبارات هستیم که در فرصت باقیمانده از سال مالی، این امر با جدیت بیشتری دنبال شود.
وی تأکید کرد: مسؤولان استان قول داده‌اند صنایعی که ظرف دو سه سال گذشته متوقف شده‌اند با اعتبارات دولتی، به چرخه‌ی تولید بازگردند.