تقدیر مجمع مشورتی زنان شهرستان نیشابور از وکیل پایه یک دادگستری
تقدیر مجمع مشورتی زنان شهرستان نیشابور از وکیل پایه یک دادگستری
جمعی از اعضای مجمع مشورتی زنان شهرستان نیشابور در نشستی با حسین حسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری از زحمات وی برای ارائه مشاوره و وکالت به صورت رایگان برای زنان و اقشار آسیب پذیر جامعه که توانایی مالی کافی برای پرداخت حق الوکاله ندارند، تقدیر کردند.

نائب رئیس مجمع مشورتی زنان نیشابور در این جلسه گفت: هدف این مجمع آگاه سازی زنان با برگزاری کارگاه‌ و همایش های آموزشی در موضوعات مختلف است و پس از شیوع کرونا با استفاده از ظرفیت فضای روند اطلاع رسانی و آموزش متوقف نشد.
سودابه جعفری با اشاره به اینکه نخستین طرح مجمع مشورتی زنان در سطح کشور در نیشابور اجرایی شد خاطرنشان کرد: پس از اجرای موفقیت آمیز این طرح در نیشابور استانداری با تکمیل این طرح مجامع مشورتی زنان را در شهرستان‌های استان خراسان رضوی تشکیل داد و درحال حاضرنیز این طرح به سمت کشوری سوق یافته است.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تشکیل جلسات مداوم با نمایندگان مجلس جهت تصویب و اصلاح قوانین حمایت از امنیت و حقوق زنان و همچنین ایجاد خانه های امن در نیشابور بتوانیم قدمی موثر برای زنان برداریم.
زینب شهریان عضو هیئت رئیسه مجمع مشورتی زنان شهرستان نیشابور نیز گفت: تمام تلاشمان را برای آگاه سازی زنان انجام می دهیم و این مجمع با فعالیت های مشورتی خود توانسته اقدامات موثری در حوزه زنان انجام دهد و در ادامه این راه نیازمند حمایت نمایندگان و مسئولان هستیم.


حسین حسین آبادی‌نیز ضمن تشکر از اقدامات مجمع مشورتی زنان شهرستان نیشابور درخصوص ارایه مشاوره و وکالت رایگان برای زنان و اقشارآسیب پذیر که از توانایی مالی کافی برخوردار نیستند اظهار داشت: این کار بر اساس یک نذر شخصی است و این مجمع نیز با شناسایی و معرفی زنانی که نیاز به مشاوره و وکالت رایگان دارند می‌تواند نقش موثری ایفا کنند.
وی ادامه داد: رایزنی و تشکیل جلسات با نمایندگان مجلس که به عنوان وکیل مردم در مجلس حضور دارند و در تغییر و تصویت قوانین حمایتی مجلس نقش موثر دارند می تواند برای این‌مجمع راهگشا باشد.
عضو کانون وکلای دادگستری استان ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری همایش های حقوقی از سوی مجمع مشورتی زنان نیشابور گفت: در این همایش‌ها می توان از ظرفیت اساتید و وکلای استان نیز بهره گرفت.