تعیین تکلیف نهایی طرح مولد‌سازی ۴هکتار از اراضی ورزشگاه انقلاب 
تعیین تکلیف نهایی طرح مولد‌سازی ۴هکتار از اراضی ورزشگاه انقلاب 
خاتون‌شرق- شورای راهبردی شهرستان نیشابور، عصر چهارشنبه برای بررسی موضوع مولد‌سازی ۴هکتار از اراضی مجموعه‌ی وررشی انقلاب تشکیل جلسه داد. 
  • شورای راهبردی شهرستان نیشابور، عصر چهارشنبه برای بررسی موضوع مولد‌سازی ۴هکتار از اراضی مجموعه‌ی وررشی انقلاب تشکیل جلسه داد.

در این جلسه علاوه بر مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیران ارشد شهرستان و اعضای شورای تأمین شامل فرماندار، نماینده‌ی نیشابور در مجلس، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اطلاعات، فرمانده‌ی انتظامی، فرمانده‌ی سپاه، فرمانده‌ی تیب ۲۱، رئیس شورای شهر، رئیس ورزش و جوانان، رئیس راه و شهرسازی، شهردار، معاونین عمرانی، سیاسی و برنامه‌ریزی فرماندار و تعدادی از نمایندگان رسانه‌ها شرکت داشتند.

شرکت‌کنندگان در این جلسه دیدگاه‌های خود را در خصوص طرح مولد‌سازی ۴۰هزار متر مربع از ورزشگاه انقلاب بیان کردند.

رئیس دادگستری و دادستان نیشابور در این جلسه با استناد به قانون مولد‌سازی و آئین‌نامه‌های آن گفتند که این قانون توسط شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصویب شده و تنفیذ رهبری را دارد و در حکم قانون است.

این مسؤولان قانونی افزودند: ما در مقام اجرای قانون هستیم و کسی حق مخالفت با قانون را ندارد.

چنارانی، نماینده نیشابور در مجلس، رئیس شورای شهر، شهردار، فرمانده تیپ ۲۱، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار نیز به عنوان مخالف اجرای این طرح، به مشکلات و نواقص اجرایی آن و نیز به نتایج و تبعات ناشی از اجرای آن اشاره کردند و مباحثی را مطرح نمودند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این جلسه تأکید کرد که منافع ناشی از اجرای این طرح برای تکمیل بخش‌های باقیمانده‌ این ورزشگاه به مصرف می‌رسد.

علی‌رضا تاج‌فیروز در ضمن جلسه برای اطمینان یافتن اعضا از نتایج مثبت این طرح برای شهرستان با مدیر کل دارایی استان تماس گرفت و گوشی را روی بلندگو گذاشت که حاضرین مکالمه را بشنوند.

مدیر کل دارایی استان که نماینده‌ی هیأت مولدسازی در استان می‌باشد در این مکالمه گفت: مطمئن باشید که تمام عواید ناشی از فروش این زمین، به مصرف پروژه‌های شهرستان می‌رسد.

حامد حسینی در پاسخ به پرسش حاضرین مبنی بر درصد اختصاص یافته از این مبلغ به نیشابور تأکید کرد: در اصلاح آیین‌نامه‌ی قانون ۱۰۰درصد عواید ناشی از فروش این زمین به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان اختصاص می‌یابد.

در پایان جلسه فرماندار نیشابور سه نکته را مورد تأکید قرار داد و به عنوان مصوبه جلسه مطرح کرد: رویکرد تهاتری در این طرح به جای فروش نقدی، تغییر طرح اجرایی و اجرای طرح مورد تأیید شهرستان در این مجموعه که توسط معاون عمرانی فرمانداری تهیه شده و ارسال آن به استانداری با امضای فرماندار به عنوان رئیس شورای راهبردی شهرستان و همچنین تخصیص ۱۰۰ درصد عواید ناشی از اجرای طرح مولد‌سازی ۴۰ هزار متر مربع از ورزشگاه انقلاب به پروژه‌های شهرستان نیشابور، سه مصوبه‌ی جلسه‌ی شورای راهبردی در این زمینه بود.

مشروح گزارش این جلسه که در آن بحث‌های متنوع و مفصلی راجع به بحث مولدسازی انجام گرفت را در شماره‌ی آینده‌ی هفته‌نامه‌ خاتون شرق بخوانید.