تزریق بیش از ۸۰۰ مورد رمدسیویر در بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) نیشابور
تزریق بیش از ۸۰۰ مورد رمدسیویر در بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) نیشابور
همزمان با اوج گیری کرونا و شروع پیک پنجم در شهرستان نیشابور با راه اندازی بخش درمان بیماران سرپایی به صورت شبانه روزی در بیمارستان خیریه قمر بنی هاشم(ع) ۸۴۲ مورد تزریق رمدسیویر انجام شد.

هاشم(ع) گفت: پس‌ از شروع‌ پیک‌ پنجم کرونا و افزایش تقاضای بیماران برای دریافت داروی رمدسیویر با همکاری دانشکده علوم پزشکی نیشابور بخش تزریق رمدسیویر در بیمارستان خیریه قمر بنی هاشم(ع) بلافاصله شروع به کار کرد و طی چهار روز نخست به صورت شبانه روزی اقدام‌ به خدمت‌رسانی به بیماران کرد.
دکتر نادر شرقی افزود: این بخش تا ۲۵ شهریور ماه فعال بود و با تزریق ۸۴۲ مورد داروی رمدسیویر برای بیماران کرونایی درخدمت همشهریان بود.
وی ادامه داد: پارسال در اورژانس شبانه روزی این بیمارستان به ۳۰ هزار بیمار که بخشی از آن‌ها بیماران کرونایی بودند خدمت رسانی شد.
وی با اشاره به بستری شدن و انجام عمل جراحی ضروری برای هشت هزار و ۴۰۰ بیمار در سال ۹۹ خاطر نشان کرد: با اقدامات حفاظتی مناسب و تمهیدات لازم خوشبختانه هیچکدام از بیماران بستری شده در این‌بیمارستان‌ به کرونا مبتلا نشدند.
دکتر شرقی گفت: در اوایل شیوع کرونا و نوروز سال ۹۹ که تجهیزات حفاظتی محدود بود تعداد ۴۰۰ هزار ماسک تهیه شده توسط گروه های جهادی به طور رایگان در این بیمارستان استریل و تحویل همشهریان نیشابوری شد.