با چنین مراسمی مخالفیم و  با متخلفین برخورد می شود
با چنین مراسمی مخالفیم و  با متخلفین برخورد می شود
خاتون شرق - در پی برگزاری همایش دوچرخه سواری خانوادگی در نیشابور رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور به آن واکنش نشان داد.

وحید شجاعی مهر / در پی برگزاری همایش دوچرخه سواری خانوادگی در نیشابور رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور به آن واکنش نشان داد. کمیته کوهستان سواران هیئت دوچرخه سواری نیشابور روز دوشنبه مورخ ۲ مرداد ماه همایش ۱۶۰ نفری را برگزار کردند.
دوچرخه سواری کوهستان در مسیر جاده باغرود تا در بهشت بود و این برنامه بدون هماهنگی هیات دوچرخه سواری و شخص رئیس هیات  آقای طالب با اداره ورزش و جوانان برگزار شد. همایش‌های دوچرخه سواری مسابقات و برنامه‌های دوچرخه سواری می‌بایستی به صورت تفکیک از هم برگزار شود یعنی برنامه‌های ورزشی آقایان با برنامه‌های بانوان جدا از همدیگر و در فضای مناسب برگزار بشود و اختلاط برنامه‌ها اکیدا ممنوع هست.
این برنامه بدون هماهنگی با اداره ورزش و جوانان برگزار شد که مورد اعتراض بنده و ورزشکاران، شهروندان نیشابور قرار گرفت.
بعد از اطلاع از برگزاری مختلط برنامه اعتراض بنده به شخص رئیس هیات به صورت تلفنی ابلاغ شد که وی هم متاسفانه از روند برگزاری اظهار بی‌اطلاعی کرد.


در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام هیات تصاویر این همایش ارائه شده بود و کلیپ چند دقیقه‌ای از برگزاری این همایش با آهنگ نامناسب هم در کانال بعضی از ورزشکاران و دوچرخه سواران قرار گرفت.
تمامی فعالیت‌های ورزشی می‌بایستی ۱۵ روز قبل از برگزاری به اطلاع اداره ورزش و جوانان رسانده شود، اما بعضی از هیات‌های ورزشی این موارد را رعایت نمی‌کنند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند.
ما از کلیه هیات‌ها و روسای هیئت‌های ورزشی طی نامه‌های مکرر تقاضا کردیم که حداقل ۱۵ روز قبل از  شروع برنامه‌ها و همایش‌ها و فعالیت‌های ورزشی را به صورت مکتوب در جریان رویدادها و برنامه های ورزشی قرار دهند تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسب و اقدامات و هماهنگی های لازم را انجام دهیم.
گزارش این برنامه به مراجع ذی صلاح در اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه سواری استان منعکس شده تا اقدامات لازم در روزهای آینده صورت پذیرد.
بنده به عنوان مسئول اداره ورزش و جوانان مخالفت خود را با برگزاری چنین برنامه‌های اعلام نموده و در صورت تخلف روسای هیات‌های ورزشی برخورد جدی و قانونی با متخلفین صورت خواهد گرفت.