اعلام آمادگی سه سرمایه‌گذار نیشابوری برای تکمیل بخش‌های بر زمین مانده‌ ورزشگاه انقلاب
اعلام آمادگی سه سرمایه‌گذار نیشابوری برای تکمیل بخش‌های بر زمین مانده‌ ورزشگاه انقلاب
خاتون شرق - بنا بر تصمیمات شورای شهر، مقرر شد بار دیگر، نامه‌ای از سوی این شورا تهیه و به استانداری خراسان ارسال گردد. به گفته‌ی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر، سرمایه‌گذاران زیادی در نیشابور هستند که حاضرند برای تکمیل بخش‌های برزمین‌مانده‌ی این ورزشگاه، به میدان بیایند.

اعضای شورای شهر نیشابور بار دیگر با طرح مولدسازی ورزشگاه انقلاب مخالفت و بر موضع خود تأکید کردند.

بنا بر تصمیمات شورای شهر، مقرر شد بار دیگر، نامه‌ای از سوی این شورا تهیه و به استانداری خراسان ارسال گردد. به گفته‌ی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر، سرمایه‌گذاران زیادی در نیشابور هستند که حاضرند برای تکمیل بخش‌های برزمین‌مانده‌ی این ورزشگاه، به میدان بیایند.

حجت نیرآبادی گفت: هم‌ اکنون سه سرمایه‌گذار برای تکمیل مجموعه‌ی سوارکاری، بسکتبال و سالن ۵ هزار نفری آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: برای سایر بخش‌ها نیز آمادگی وجود دارد و چنانچه زمینه‌ها و شرایط سرمایه‌گذاری فراهم گردد، این ورزشگاه در کمترین مدت تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و نیازی نیست که بخش‌هایی از آن به فروش گذاشته شود.

در جلسه‌ی مورخ ۱۵ بهمن شورای شهر، اعضای این نهاد با تأکید بر مخالفت خود با هر گونه تصمیم در مولدسازی ورزشگاه انقلاب گفتند که این موضوع را به استان نیز منتقل می‌کنند تا تصمیمی مغایر با منافع مردم نیشابور گرفته نشود.