اجازه پرواز در سایت هوایی درود به مدیران ورزش و جوانان نیشابور بستگی دارد
اجازه پرواز در سایت هوایی درود به مدیران ورزش و جوانان نیشابور بستگی دارد
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گفت: انجام هرگونه پرواز با پاراگلایدر در سایت هوایی درود نیشابور، به نظر اداره ورزش و جوانان نیشابور و اداره هوایی آن شهرستان بستگی دارد.

محسن قهرمانی افزود: در ارتباط با فعالیت‌های ورزشی انفرادی‌ای که زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قرار دارد، همواره مکاتبات لازم برای صیانت از حقوق ورزش‌کارانمان را انجام داده‌ایم. آنچه که مطرح می‌شود آن است که مدیران مربوط، اتفاق‌نظری در تأیید یا رد درخواست‌های ما ندارند و همه‌چیز را تابع شرایط کرونایی در استان بیان می‌کنند.

وی با اشاره به زیرمجموعه گسترده این هیئت گفت: هیئت ما متشکل از ۵۷ رشته ورزشی است که در قالب ۲۳ انجمن ورزشی مدیریت می‌شود و ما کار بسیار سختی در مدیریت امور ورزشی خود داریم. از سوی دیگر سلامت ورزش‌کاران و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از بازگشایی برخی رشته‌های ورزشی انفرادی می‌شود.

قهرمانی درباره آخرین وضعیت سایت پروازی قله‌زو اظهار کرد: مکاتبات با استانداری انجام شده است و اقدامات ما نیز در جریان بود تا اینکه روند کار متوقف شد. برای ما هم بسیار ارزشمند است که در کنار سایت درود که تنها سایت پروازی استاندارد خراسان رضوی است، یک یا چند سایت دیگر نیز داشته باشیم، اما وضعیت پرواز در مشهد مهیا نیست.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی درباره چگونگی فعالیت سایت پروازی درود نیشابور گفت: از طریق برخی ورزش‌کاران در جریان فعالیت سایت‌های پروازی تهران، اصفهان و قزوین هستیم و از سوی دیگر می‌دانیم شرایط کنونی برای یک ورزش‌کار حرفه‌ای چقدر دشوار خواهد بود، اما درباره فعالیت محدود یا گسترده سایت پروازی درود نیشابور، اداره ورزش و جوانان این شهرستان و اداره هوایی آن تصمیم‌گیرنده نهایی هستند و هیئت نقشی در این مسئله ندارد.

قهرمانی ادامه اد: در این سایت پروازی برخی پرواز‌ها در روز‌هایی که وضعیت جوی مساعد گزارش شده بود، انجام می‌شد و اگر همکاران ورزشی ما در نیشابور به این نتیجه برسند که مشکلی از حیث بهداشت و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی وجود ندارد، می‌توانند روز‌های بیشتری اجازه پرواز بدهند.

  • منبع خبر : شهرآرانیوز