بارشهای بهاری ۱۰میلیارد ریال به راههای نیشابور خسارت زد
بارشهای بهاری ۱۰میلیارد ریال به راههای نیشابور خسارت زد
رئیس اداره راهداری نیشابور گفت: بارشهای بهاری امسال 10میلیارد ریال به راهها این شهرستان خسارت وارد کرد که این خسارات شامل تخریب آسفالت، سیل بردگی راههای روستایی، ریزش کوه در مناطق کوهستانی و خسارت به ابنیه فنی راهها بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور مجید مفیدی فر افزود: در پی بارشهای شدید باران های بهاری و جاری شدن سیلابها و مسدود شدن برخی راهها در حوزه استحفاظی شهرستان راهداران بلافاصله پس از فروکش کردن سلابها اقدام به بازگشایی و مرمت راهها و برقراری تردد ایمن در محور های شهرستان کردند.
وی اظهار داشت: در طرح‌های راهداری زمستانی از ۱۵ آذر سال ۹۸ آغاز و تا ۲۵ اسفند سال ۹۸ و طرح راهداری نوروزی که از ۲۵ اسفند ۹۸ آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری ادامه داشت ۸۰ نیروی کارآمد و متخصص در امر راهداری با تجهیز و بکارگیری۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک ، سنگین و نیمه سنگین ارتقاء سطح ایمنی و امنیت مسیرهای عبوری را عهده دار بودند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال جهت لکه گیری چاله‌های ایجاد شده بر اثر بارشها درسطح آسفالت راهها ۱۴۵ تن آسفالت سرد تولید و بدین منظور دو اکیپ راهداری اعم از دو دستگاه کامیون و۴ نفر نیروی راهدار در جاده های این شهرستان به کارگیری شده است.