ایجاد شهر بازی کودکان در پارک ارغوان کلید خورد
ایجاد شهر بازی کودکان در پارک ارغوان کلید خورد
خاتون شرق - فرایند جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد محیط تفریح و بازی کودکان در پارک ارغوان در انتهای بلوار دانشگاه آغاز شد.

فرایند جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد محیط تفریح و بازی کودکان در پارک ارغوان در انتهای بلوار دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خاتون شرق، مذاکرات انجام شده در آخرین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر نیشابور حاکی است برنامه‌ای برای ایجاد یک مرکز بزرگ تفریحی در پارک ارغوان توسط بخش خصوصی در دست اجرا است و مقدمات اجرای این برنامه در شهرداری فراهم شده است.

این کمیسیون در نشست روز دوشنبه‌ی گذشته‌ی خود به واحد سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری نیشابور اجازه داد اقدامات لازم برای جذب سرمایه‌گذار و عقد قرارداد در این زمینه را انجام دهد.

رئیس این کمیسیون به خاتون شرق گفت: در صورت تصویب این طرح در صحن شورا، مناقصه‌ی این طرح در روزهای آینده برگزار و سرمایه‌گذار آن جذب خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح به سرمایه‌گذاری قابل توجهی نیاز دارد گفت: به جهت محدودیت منابع شهرداری برای توسعه‌ و تجهیز پارک ارغوان، به دنبال سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم و خوشبختانه یک شرکت برای این پروژه اعلام آمادگی کرده است که البته این آمادگی در بوته‌ی مزایده گذاشته می‌شود تا همه‌ی علاقه‌مندان به این پروژه، فرصت همکاری داشته باشند.

حبیب الله بتویی با بیان اینکه مذاکرات در شورا برای چگونگی بهره‌برداری از منابع حاصل از این طرح ادامه دارد گفت: اگر این مذاکرات در جهت توافق همه‌ی اعضا پیش برود احتمالا منابع حاصل از این پروژه در راستای توسعه و تجهیز بقیه‌ی قسمت‌های این بوستان هزینه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌ی شهر بازی کودکان در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر در ضلع شمالی این مجموعه راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: البته این طرح جزو مصوبات کمیسیون خدمات شهری بوده و باید برای اجرا در صحن شورا به تصویب برسد که در همین هفته انجام خواهد شد.

بتویی گفت: جذب سرمایه‌گذار برای توسعه‌ی شهری استمرار دارد و از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای شهرستان استقبال می‌کنیم.