فاطمه حسینی با اشاره به شناسایی ۶۵فقره انشعاب غیر مجاز در این شهر اعلام کرد: با همکاری و مساعدت دادستان نیشابور و نیروی انتطامی ۱۰فقره انشعاب غیر مجاز قطع و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی گام بعدی را ارسال اخطار برای متخلفان باقیمانده اعلام کرد تا نسبت به جمع آوری اشعابات غیر مجاز اقدام کنند.
حسینی میزان آبیاری باغات با آب شرب را درحدی اعلام کرد که مخزن ذخیره ۵۰۰مترمکعبی شهر پس از تکمیل ظرفیت ، ظرف چند سرعت تخلیه شده و شهروندان با مشکل کمبود آب مواجه می شدند.
وی با بیان اینکه هزارو ۲۴۰مشترک تحت پوشش خدمات آبفای شهر بار قرار دارند، برخورد با متخلفین و سوءاستفاده کنندگان در حوزه آب شرب را خواست مردم دانست و اعلام کرد: با اجرای شبکه جدید از محل چشمه و آبشار ۱۵ لیتر بر ثانیه به حجم تولید آب شهر بار افزوده شد و توان تولید به ۲۵لیتر برثانیه رسید که این میزان نیاز شهروندان را برآورده می کند.
طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در شهر بار آغاز شد
برچسب ها
تحلیل عملکرد سهماهه نخست سال ۱۴۰۴
رشد تولید محصولات ساختمانی و نوسان در زنجیره تأمین فولاد خراسان
محسن غرویان: توجه مان به حجاب زیاد اما به عفت کم است
دینگریزی حاصل تفسیرهای خشن و غیرعقلانی است
رشد تولید محصولات ساختمانی و نوسان در زنجیره تأمین فولاد خراسان
خاتون شرق- بررسی آمار تولید شرکت فولاد خراسان در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴ نشان میدهد که این مجموعه صنعتی با وجود برخی نوسانات در حلقههای ابتدایی زنجیره تولید، توانسته در بخش محصولات نهایی، رشد محسوسی را به ثبت برساند.
نام استاد نیشابوری زبان فارسی بر سردر تالار بنیاد سعدی جاودانه شد
خاتون شرق- بنیاد سعدی در اقدامی فرهنگی و ماندگار، تالاری از مجموعه خود را به نام زندهیاد دکتر احمد صفارمقدم، استاد نیشابوری پیشکسوت آموزش زبان فارسی، نامگذاری کرد. این نامگذاری با هدف هویتبخشی به فضاهای علمی و زنده نگهداشتن یاد و نام استادان برجسته زبان فارسی صورت گرفت؛ استادانی که عمر و اندیشه خود را وقف خدمت به زبان و فرهنگ ایران کردهاند.
دینگریزی حاصل تفسیرهای خشن و غیرعقلانی است
خاتون شرق- محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ما به کودکان خود قدرت انتخاب و تفکر آزادانه ندادهایم و نگاهی باز و جامع به عرصه فلسفه نداشتهایم، تاکید کرد: فلسفه، به معنای عام و پایهای آن یعنی «تفکر عقلانی»، کمتر در برنامههای آموزشی مدارس ما جای داشته است. در چهار دهه گذشته، آموزش فلسفه برای کودکان و نوجوانان مغفول مانده و نظام تربیتی بیشتر بر پایه تعبد شکل گرفته تا پرورش اندیشه و تفکر.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.