اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیشابور آغاز به کار کرد
اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیشابور آغاز به کار کرد
خاتون شرق - اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیشابور با حضور معاون سازمان ومدیر جهادکشاورزی این شهرستان،رئیس اداره تعاون روستایی، دبیر اجرایی اتاق اصناف، اعضای هیئت رئیسه و بازرس اتاق به طور رسمی آغاز به کار کرد.

اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیشابور با حضور معاون سازمان ومدیر جهادکشاورزی این شهرستان،رئیس اداره تعاون روستایی، دبیر اجرایی اتاق اصناف، اعضای هیئت رئیسه و بازرس اتاق به طور رسمی آغاز به کار کرد.

در این جلسه پس از برگزاری انتخابات درون صنفی ابوالقاسم محمدی به سمت رئیس هیئت رئیسه، سعید نصرآبادی به سمت نایب رئیس، جلال اسحقی به سمت دبیر، علی حصاری خزانه دار، ابوالفضل کرباسی شرق به عنوان عضو و عباس زرگرانی به عنوان بازرس برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

در این جلسه که در محل اتاق جلسات اداره تعاون روستایی شهرستان تشکیل شد علی مبارکی معاون سازمان ومدیر جهادکشاورزی در اولین جلسه هیئت رئیسه اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی نیشابور گفت: پس از تعیین اتحادیه های سه گانه صنفی شامل اتحادیه های زراعت، باغبانی و دامپروری و انتخابات هیئت رئیسه و بازرس و پس از تشریفات قانونی امروز به طور رسمی هیئت رئیسه اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان شروع به کار کرد.


وی افزود: برای کسب موفقیت بیشتر اقدامات اتاق اصناف کشاورزی باید برنامه‌ محور و بر مبنای فرصت ها، قوت ها و مستند بر قوانین و مقررات باشد.
مبارکی گفت: موفقیت بخش کشاورزی در گرو برنامه‌ریزی است و همه باید با برنامه عمل کنیم، چرا که حرکت بدون نقشه راه، منتهی به شکست است.
وی اظهار کرد: هویت بخشی به فعالان بخش کشاورزی و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفهای و پیگیری مطالبات قانونی و صنفی شاغلین بخش کشاورزی از وظایف مهم اتاق اصناف کشاورزی است.
حسین ابراهیمی رئیس اداره تعاون روستایی نیشابور در این جلسه گفت: اتاق اصناف کشاورزی نقش مهمی در پیگیری مطالبات کشاورزی و دامپروری دارد و بازوی توانمند بخش کشاورزی است.