احیاء و بازسازی مکان رویداد حدیث سلسله الذهب در نیشابور
احیاء و بازسازی مکان رویداد حدیث سلسله الذهب در نیشابور
خاتون شرق - سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور از برگزاری جلسه نهایی بررسی مطالعات مکان رویداد و مسیر نور در محدوده و حریم شهر نیشابور خبر داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور از برگزاری جلسه نهایی بررسی مطالعات مکان رویداد و مسیر نور در محدوده و حریم شهر نیشابور خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور اظهار کرد: جمع بندی و نهایی شدن مطالعات پروژه ارائه شده توسط نماینده دانشگاه شهید بهشتی که همزمان با روز ملی سالروز ورود امام رضا علیه السلام به نیشابور و با حضور مسولین شهرستان و استان و معاون بین الملل شورای فرهنگ عمومی کشور در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.
احمد همت آبادی گفت: با توجه به بازدید میدانی و گزارش دستگاههای متولی بزودی مقدمات احیاء و بازسازی این مکان مهم تاریخی و فرهنگی آغاز و همزمان پیگیری های لازم به منظور ثبت جهانی این رویداد انجام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نهایی شدن مطالعات پروژه مکان رویداد منعقد شده فی ما بین شهرداری نیشابور و دانشگاه شهید بهشتی تهران را که حدود دو سال به طول انجامید یک گام مهم در مسیر تحقق این پروژه ملی است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور تصریح کرد: همزمان پیگیری لازم توسط شهرداری و مشاور طرح جهت تامین اعتبار ملی و استفاده از ظرفیت همه دستگاههای متولی در دست اقدام می باشد.