فرمانده یگان امداد پلیس نیشابور در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید
فرمانده یگان امداد پلیس نیشابور در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید
خاتون شرق - صبح روز سه شنبه ۱۹ تیرماه خبری شوکه کنده شهروندان نیشابور را در بهت و حیرت فرو می‌برد.

وحید شجاعی مهر
صبح روز سه شنبه ۱۹ تیرماه خبری شوکه کنده شهروندان نیشابور را در بهت و حیرت فرو می‌برد.
منابع محلی در روستای جیلو از شنیده شدن صدای شلیک گلوله و حضور تعداد زیادی از ماشین‌های نیروی انتظامی و امدادی در محل خبر می‌دهند.
افراد نزدیک به محل از یک درگیری خونین خبر می‌دهند که ظاهرا بر اثر آن تعدادی از افراد حاضر در صحنه به خاطر جراحت به بیمارستان حکیم منتقل می‌شوند اما هنوز جزئیات بیشتری از حادثه نیست.
اما پس از چند مدتی زمزمه‌های نخستین خبر به گوش می‌رسد و مشخص می‌شود یکی از افراد مجروح در درگیری فرمانده یگان امداد نیشابور است که به بیمارستان منتقل شده و در اتاق عمل است.
بیم و امید ها افزایش می‌یابد و پس از دقایقی خبر شهادت فرمانده دلاور یگان امداد پلیس شهرستان نیشابور اعلام می‌شود.
سرگرد هادی میرآبادی که سال‌ها از عمر خود را وقف امنیت شهروندان نیشابور کرده در واپسین روزهای خدمتش به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.


در همین رابطه سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: صبح روز سه شنبه ۱۹ تیرماه تیم‌های یگان امداد و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیشابور برای دستگیری یک متهم تحت تعقیب وارد عمل شدند.
وی بیان می کند: رویارویی پلیس و متهم در یکی از روستاهای شهر نیشابور رخ داد و در این درگیری مسلحانه سروان هادی میرآبادی و دو تن از کارکنان انتظامی مجروح و متهم به همراه سه نفر دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
سرهنگ احمدی گفت: با وجود انتقال مجروحان این درگیری مسلحانه به بیمارستان و تلاش پزشکان سروان «هادی میرآبادی» به درجه رفیع شهادت نائل شد.
وی اظهار کرد: با توجه به کشف اسلحه و ادوات جرم از مخفیگاه متهم تحقیقات در این باره ادامه دارد.

هفته‌نامه خاتون‌شرق شهادت سرگرد هادی میرآبادی را خدمت خانواده معزز ایشان، فرمانده محترم نیروی انتظامی و همرزمان فداکار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.