عضو تازه‌نفس شورای شهر نیشابور ریاست شورا را برعهده گرفت
عضو تازه‌نفس شورای شهر نیشابور ریاست شورا را برعهده گرفت
خاتون شرق -هشتادونهمین جلسه علنی شورای شهر نیشابور در قالب جلسه علنی در واپسین روزهای مهلت قانونی باقی‌مانده برای معرفی هیات رئیسه جدید برگزار شد و در رقابتی تنگاتنگ با اختلاف یک رای رئیس و نائب رئیس شورای شهر برای آخرین سال شورای ششم شهر نیشابور انتخاب شدند. در این انتخابات ترکیب هیات رئیسه شورای ششم شهر نیشابور عوض شود و ریاست ۲ساله کمیلی‌پور که با انتقادات زیادی از سوی اعضای شورای شهر مواجه شده بود به پایان رسید تا در سال آخر علی‌اکبر شکیبا که جای سیدمومن حسینی عضو سابق شورای شهر و فرماندار فعلی زبرخان را گرفته سکان ریاست این شورا را به دست بگیرد.

هشتادونهمین جلسه علنی شورای شهر نیشابور در قالب جلسه علنی در واپسین روزهای مهلت قانونی باقی‌مانده برای معرفی هیات رئیسه جدید برگزار شد و در رقابتی تنگاتنگ با اختلاف یک رای رئیس و نائب رئیس شورای شهر برای آخرین سال شورای ششم شهر نیشابور انتخاب شدند. در این انتخابات ترکیب هیات رئیسه شورای ششم شهر نیشابور عوض شود و ریاست ۲ساله کمیلی‌پور که با انتقادات زیادی از سوی اعضای شورای شهر مواجه شده بود به پایان رسید تا در سال آخر علی‌اکبر شکیبا که جای سیدمومن حسینی عضو سابق شورای شهر و فرماندار فعلی زبرخان را گرفته سکان ریاست این شورا را به دست بگیرد.
در این جلسه علی‌اکبر شکیبا با پنج رای دربرابر کاظم صادقی با چهار رای به عنوان رئیس شورای شهر نیشابور انتخاب شد و احمد همت‌آبادی(مهندس) هم با پنج رای در برابر داود کمیلی‌پور با چهار رای به عنوان نایب رئیس شورای شهر نیشابور انتخاب شد تا رئیس قبلی شورای شهر در این دوره حتی در به دست آوردن کرسی نائب رئیسی نیز ناکام بماند.

همچنین رضا کراری و حجت نیرآبادی و احسان مرآتی به ترتیب به عنوان تنها کاندیداهای منشی اول و دوم و خزانه‌دار هرکدام با ۹ رای انتخاب شدند.
شکیبا که پیش از این هم سابقه حضور در شورای پنجم را در کارنامه خود دارد در حالی ریاست شورای ششم شهر را برعهده گرفته که تاکنون این شورا کارنامه موفقی از خود ارائه نداده است و به نظر می‌رسد در پایان عمر شورای ششم کار سختی در پیش داشته باشد.