۲و نیم تن گوشت قرمز در بین خانواده‌های کم‌برخوردار نیشابور آماده توزیع شد
۲و نیم تن گوشت قرمز در بین خانواده‌های کم‌برخوردار نیشابور آماده توزیع شد
مدير جهاد كشاورزی نيشابور گفت: با همکاری بسیج مهندسین کشاورزی، خانه کشاورز، شرکت تعاونی دامداران و تعدادی از خیرین نیشابور ۲ و نیم تُن گوشت قرمز آماده توزیع در بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان شده است.

محمد علی فرهمندراد شنبه در حاشیه رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان‌ نیشابور افزود: در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیرین کشاورز و دامدار نیشابور جمع‌آوری شده است.
وی اظهار داشت: در این قالب ۱۵۰ بسته معیشتی توزیع و آماده توزیع شده که هر بسته شامل ۱۰کیلو برنج، یک قوطی رب، سه بسته ماکارونی، ۱۰ کیلو برنج، یک بسته گوشت، مرغ، پنیر و قند است.

۳۸ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار نیشابور توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۳۸ هزار سبد کالا در بین خانواده‌های کم‌برخوردار نیشابور که کسب وکارشان تحت تاثیر این‌ ویروس قرار گرفته توزیع و آماده توزیع شده است.
سرهنگ سید علی اکبر حسینی در این مراسم افزود: در مرحله سوم این رزمایش حدود ۵۰هزار نفر برای توزیع این بسته‌های معیشتی شناسائی شده‌اند که تا پایان ماه مبارک رمضان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تا نیمه شعبان‌ تعداد ۱۰هزار بسته معیشتی در نیشابور با همکاری همه اقشار، احزاب، هیات‌های مذهبی، هیات امنای مساجد، پویش‌های مردمی، خیرین، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ائمه جمعه تهیه و بین‌ نیازمندان توزیع شد.
وی بیان کرد: از زمان فرمان مقام‌ معظم‌ رهبری مبنی بر تشکیل رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه تا سوم ماه مبارک رمضان ۱۵هزار و از چهارم ماه مبارک رمضان تا امروز در قالب مرحله دوم این رزمایش ۱۳ هزار سبد معیشتی تهیه و توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کمک‌ها ۱۰تُن گوشت سفید و قرمز توسط دامداران، کشاورزان، عشایر، مرغداران و خیرین نیشابور در قالب بسته‌های یک کیلویی آماده شده است.
وی تصریح کرد: در این ایام مردم نیشابور با راه‌اندازی پویش‌های مختلف به یاری کسانی که از شیوع کرونا آسیب دیده‌اند شتافتند و در یکی از این پویشها کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و سپاه نیشابور یک تا ۲ روز از حقوق خود را به مدت سه ماه به این رزمایش اختصاص دادند که برخی تا یک ماه از حقوق خود را اهدا کردند.
وی یادآور شد: در این راستا یکی از بانوان پاسدار شاغل در ناحیه مقاومت سپاه نیشابور در اقدامی خیرخواهانه تمام حقوق فروردین ماه خود را جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار که وضعیت معیشت‌شان به دلیل کرونا دچار آسیب جدی شده اهدا کرد.
سرهنگ‌حسینی گفت: همچنین در ایام‌ شیوع کرونا جمعی از مالکان خانه‌ها و مغازه‌ها در نیشابور اجاره املاکشان را به مستاجران بخشیدند و در پویشی دیگر خانواده‌های عزاداری که به خاطر شیوع کرونا قادر به برگزاری مراسم ترحیم نبودند هزینه این‌ مراسم را صرف کمک به خانواده‌های کم برخوردار در قالب این رزمایش کردند.