نمایندگان فوتبال نیشابور راهی لیگ برتر استان شدند
نمایندگان فوتبال نیشابور راهی لیگ برتر استان شدند
رئیس هیات فوتبال شهرستان نیشابور گفت: تیم های خیام بتن و یاران حاج سعید رئیسی به عنوان نمایندگان نیشابور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال خراسان رضوی موفق به راهیابی به لیگ برتر استان شدند.

حسین شهرآبادی در گفت و گو با خاتون شرق افزود: با توجه به نتایج به دست آمده در رقابت های این هفته فوتبال لیگ دسته اول استان تیم های خیام بتن و یاران حاج سعید رئیسی با اختلاف ۴ امتیاز در صدر گروه های خود ایستادند و در فاصله یک هفته مانده به اتمام این رقابت ها صعودشان به رقابت های لیگ برتر خراسان رضوی قطعی شد.

وی خاطر نشان کرد: رقابت های لیگ دسته اول فوتبال استان با حضور ۲۷ تیم در سه گروه ۹ تیمی برگزار شد که تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم راه پیدا کرده بودند.

شهرآبادی ادامه داد: تیم های نیشابور پس از صعود از این دور موفق شدند در گروه های سه تیمی با ایستادن در رتبه های نخست، یک هفته مانده به پایان رقابت های این مرحله به لیگ برتر استان راه پیدا کنند.

وی بیان کرد: تیم های دوم این گروه ها نیز در یک بازی پلی آف به مصاف هم خواهند رفت که تیم برنده مستقیما راهی لیگ برتر و تیم بازنده نیز در بازی پلی آف دیگری برای صعود به لیگ برتر استان به مصاف تیمی از لیگ برتر می رود.

  • منبع خبر : خاتون شرق