نخستین پایگاه اورژانس بانوان در نیشابور به بهره‌برداری رسید
نخستین پایگاه اورژانس بانوان در نیشابور به بهره‌برداری رسید
خاتون شرق - محمدجواد حیدرپور مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت در مراسم آغاز بهره‌برداری از نخستین پایگاه اورژانس بانوان در نیشابور گفت: طی ۲سال نخست دولت سیزدهم میزان مشارکت خیران به بیش از ۶هزار میلیارد تومان بود که این میزان ۲برابر مدت مشابه ۲سال قبل از آن بود.

محمدجواد حیدرپور مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت در مراسم آغاز بهره‌برداری از نخستین پایگاه اورژانس بانوان در نیشابور گفت: طی ۲سال نخست دولت سیزدهم میزان مشارکت خیران به بیش از ۶هزار میلیارد تومان بود که این میزان ۲برابر مدت مشابه ۲سال قبل از آن بود.

وی افزود: برطرف کردن قوانین و ضوابط دست‌وپاگیر با همکاری نمایندگان مجلس به طور ویژه در دستور کار قرار دارد و آقای رئیس‌جمهور هم دستور تشکیل یک کارگروه برای رفع موانع در این بخش صادر کرده‌اند.

وی‌ گفت: مورد بعدی تکریم و تشویق خیران است تا در جامعه فرهنگ‌سازی شود و در این زمینه استان یزد، زنجان و فارس عملکرد چشمگیری داشته‌اند.

وی اظهار کرد: باید توجه خیران را به بخش بهداشت و پیشگیری هم‌ توجه کنند و هرچقدر در حوزه پیشگیری هزینه کنیم در هزینه درمان صرفه‌جویی کرده‌ایم.

وی گفت: دولت بدون خیرین قادر به مدیریت بخش درمان نخواهد بود و خیران کمک می‌کنند ما به عدالت اجتماعی در بخش سلامت نزدیک شویم.