خانواده خروی هزینه مراسم ترحیم پدرشان  را به  خرید جهیزیه برای نوعروسان اختصاص داد
خانواده خروی هزینه مراسم ترحیم پدرشان  را به  خرید جهیزیه برای نوعروسان اختصاص داد
خاتون شرق - به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی : امام جمعه شهر خرو گفت: خانواده زنده یاد حسین رحمانی در اقدامی خداپسندانه هزینه برگزاری مراسم ترحیم پدر عزیزشان را برای خرید جهیزیه نوعروسان اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی امام جمعه شهر خرو گفت: خانواده زنده یاد حسین رحمانی در اقدامی خداپسندانه هزینه برگزاری مراسم ترحیم پدر عزیزشان را برای خرید جهیزیه نوعروسان اهدا کردند.


حجت‌الاسلام والمسلمین برزو گفت: ورثه مرحوم زنده یاد حسین رحمانی هزینه مراسم ترحیم پدر خود را به مبلغ ۲۰۰میلیون تومان به منظور تهیه جهیزیه برای تعدادی از نوعروسان اهدا و همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز را به منظور استفاده بیماران نیازمند به مرکز نیکوکاری خادم الشهدا شهر خرو اهدا کردند.
وی با اشاره به تاکیدات موکد اسلام بر پرهیز از هرگونه اسراف گفت: بر اساس آنچه امامان معصوم (ع) و بزرگان و پیشوایان دینی سفارش کرده اند؛ وظیفه همه ما کاهش هزینه‌ها در برپایی مراسمات اموات و درگذشتگان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین برزو بیان داشت: همانگونه که این بزرگان دین توصیه کرده اند؛ بسیار نیکو و پسندیده است که هزینه مراسم اموات در جایی دیگر و به نیت همان درگذشتگان در امور خیر و معنوی صرف شود تا خیرات و مبرات آن به روح آن فرد مرحوم برسد و این عمل در حقیقت یکی از مصادیق انفاق است که باید در جامعه ترویج شود.