تقدیر از مدیرعامل فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»
تقدیر از مدیرعامل فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»
خاتون شرق - دبیرخانه «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» از مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، قدردانی کرد.

دبیرخانه «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» از مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیین پایانی این جشنواره روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر «میراث فرهنگی، گردشگری» و صنایع دستی و دکتر سکینه پاد، «دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» و جمعی از مدیران، استادان پیشکسوت و فعالان عرصه روابط عمومی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فولاد خراسان، دبیرخانه سومین جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با بررسی‌های میدانی و رصد فعالیت‌های بنگاه‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و ارزیابی اهتمام شرکت ها به این مهم، از مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان، به خاطر زمینه‌سازی و اقدامات موثر و ایجاد فضای تعامل اجتماعی در روابط درون و برون سازمانی تقدیر و عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی» را به وی اعطا کرد.
به‌ گفته‌ی شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، با حمایت مهندس جوان‌بخت از نهادینه شدن درک سازمانی از مسئولیت‌های اجتماعی و‌ تاکید ایشان بر تعامل سازنده با جامعه و ذی‌نفعان، روابط عمومی شرکت نیز در سومین‌ جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» نشان عالی مسئولیت اجتماعی را کسب کرد.
گفتنی است این رویداد سالانه با مشارکت «خانه روابط عمومی ایران»، «نشریه تحقیقات روابط عمومی»، «انجمن روابط عمومی» و دبیرخانه «جایزه سرآمدی روابط عمومی» ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صداوسیما در تهران برگزار شد.

نشان عالی مسئولیت اجتماعی بر سینه روابط عمومی فولاد خراسان
«روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان» در سومین جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» حائز نشان عالی مسئولیت اجتماعی سال ۱۴۰۲ شد.
دبیرخانه سومین دوره این جشنواره، اعلام کرد: هیات داوران جشنواره با بررسی برنامه‌ها، استمرار و اقدامات حاضران در این جشنواره، که دربردارنده شرکت‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی بوده‌اند، مجتمع فولاد خراسان را شایسته‌ی دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی دانست.
شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، در آیین دریافت این نشان با قدردانی از حمایت‌های همیشگی مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت، اظهار داشت: دریافت این نشان، حاکی از مسئولیت‌پذیری و تلاش مستمر همه ارکان شرکت و اهتمام خانواده بزرگ فولاد خراسان برای ایفای نقش خود به عنوان یک عضو‌ حقوقی مسئولیت پذیر در قبال جامعه و درخشندگی نام‌و‌نشان فولاد خراسان در سپهر رسالت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی است و تاکیدی بر این نکته است که فولاد خراسان علاوه بر ایفای رسالت خود در جهاد اقتصادی، بر تعامل و انجام وظیفه مسئولانه نسبت به جامعه پیرامونی خود توجه ویژه دارد.
گفتنی است که نهادینه شدن درک سازمانی از مسئولیت‌های اجتماعی، استمرار در تعامل سازنده با جامعه و ذی‌نفعان و ارزیابی اقدامات صورت گرفته توسط شرکت‌ها در این زمینه، از شاخص‌های مورد ارزیابی در اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی توسط داوران این رویداد بوده که با مشارکت «خانه روابط عمومی ایران»، «نشریه تحقیقات روابط عمومی»، «انجمن روابط عمومی» و دبیرخانه «جایزه سرآمدی روابط عمومی» برگزار شد.
مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز ۷ شهریور ۱۴۰۲، با حضور دکتر دارابی، «قائم ‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی» و دکتر سکینه پاد «دستیار رئیس‌جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی»، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.

رکوردشکنی فولاد خراسان در حوزه تامین
دومین ماه تابستان ۱۴۰۲ با دومین رکوردشکنی متوالی واحد خرید شرکت «مجتمع فولاد خراسان» به پایان رسید.
در فاصله کمتر از یک ماه از رکوردشکنی در «تامین و حمل مواد اولیه و ملزومات تولید» توسط کارکنان معاونت خرید شرکت «مجتمع فولاد خراسان»، رکورد «تامین، تایید‌ و دریافت قطعات، تجهیزات و ماشین‌آلات» پس از ۳ سال در این مجتمع شکسته شد.
معاون «خرید» فولاد خراسان با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ سال «رشد تولید»، با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت خرید، رکورد ماهانه تحویل کالاها و ملزومات تولید در بزرگ‌ترین قطب تولید فولاد شرق کشور شکسته شد.
شفیعیان با قدردانی از تمام تامین کنندگان مرتبط با فولاد خراسان، تامین به موقع کالای باکیفیت و مقرون به صرفه را امری اساسی و تعیین کننده در استمرار و ‌رشد تولید دانست و افزود: تامین اصولی، مسئولانه، به موقع و با کیفیت، علاوه بر کمک به رشد تولید، نقشی کلیدی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سود شرکت دارد.
وی از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت و تلاش های همکاران در حوزه‌های مرتبط، به ویژه کارکنان پرتلاش خرید، انبارها، دفتر فنی و برنامه ریزی و انتظامات قدردانی کرد.
به گفته‌ی مجید ایرانمنش، «مدیر خرید قطعات و تجهیزاتِ»فولاد خراسان در مردادماه امسال رکورد ماهانه‌ی تحویلِ کالاهای گوناگون به انبار مجتمع از جمله قطعات و تجهیزات مکانیکی، الکتریکی و ابزار دقیق، از رقم ۱۳۴۸ نوع کالا که در تیرماه سال ۱۳۹۸ ثبت شده بود، به رقم ۱۴۱۷ نوع رسیده که رشدی چشم گیر و قابل توجه را نشان می‌دهد.