تعداد پمپ های‌گاز نیشابور از استاندارد کشور پایین تر است
تعداد پمپ های‌گاز نیشابور از استاندارد کشور پایین تر است
یکصدو چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر نیشابور چهارشنبه شب در ساختمان باغ ملی برگزار و در آن از کمبود جایگاه های CNG و صف های طولانی ناشی از آن انتقاد شد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا از مهلت یکماهه شورای شهر به شهرداری در خصوص ارائه لایحه حمایتی جهت تشویق سرمایه گذاران خبر داد و گفت: ایجادجایگاه های جدید گاز در سطح شهر با این طرح میسر می شود.
احمد همت آبادی با اشاره به ۴ جایگاه فعال CNG و ۲۸نازل فعال در شهر نیشابور عنوان کرد: البته این تعداد از سطح استاندارد کشور نیز کمتر است و با توجه به میزان جمعیت شهر، افزایش جایگاه های جدید بدیهی است.

وی ادامه داد: عدم درآمدزایی جایگاه CNG و نداشتن توجیه درآمدزایی اقتصادی جهت ایجاد جایگاه جدید علیرغم صرف هزینه های بسیار بالا، موجب عدم استقبال سرمایه گذاران در این حوزه شده است.
وی بیان کرد: به منظور تشویق سرمایه گذاران در این حوزه مقرر گردید
شهرداری ظرف مدت یک ماه لایحه حمایتی مساعدت از سرمایه گذاران در این حوزه را جهت تصویب به شورا بفرستد.
همت آبادی در رابطه با اعتراض شهروندان در خصوص حق تقدم خودروهای ادارات و سازمان ها در جایگاه های CNG تاکید کرد: مطابق قانون حق تقدم در جایگاه CNG به جانبازان بالای ۲۵ درصد و خودروهای امدادی اختصاص دارد.

تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری درخصوص خرید قیر

رییس کمیسیون عمران شورای شهر نیر در این جلسه ضمن قرائت لایحه دو فوریتی شهرداری افزود: قیر مورد نیاز شهرداری از شرکت قیر شرق به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال خریداری می گردد که این لایحه با اکثریت آرا مصوب شد.
هادی ترقی همچنین از خرید تجهیزات و ملزومات گلخانه به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان خبر دادو افزود:
در بحث خرید تجهیزات و ملزومات گلخانه در مسیر کشتارگاه سابق برآورد هزینه به ازای هر مترمربع گلخانه ۲۸۳ هزار تومان می باشد و مبلغ کل قرارداد ۳۵۰میلیون تومان که این موضوع نیز با اکثریت آرا به تصویب شورای شهر رسید.

  • نویسنده : فاطمه قاسمی
  • منبع خبر : خاتون شرق