اولتیماتوم فرماندار زبرخان به مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان
اولتیماتوم فرماندار زبرخان به مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان
خاتون شرق - نخستین جلسه شورای اداری شهرستان زبرخان در سال جدید در حالی آغاز شد که فرماندار زبرخان نارضایتی خود را از نحوه اعلام آمارها توسط برخی مدیران اعلام کرد و خطاب به مدیران شهرستان گفت: ما این انتظار را داریم که سهم‌ ما از اعتبارات و فرصت‌های شغلی کاملا مشخص باشد.

سعید صفارائی
نخستین جلسه شورای اداری شهرستان زبرخان در سال جدید در حالی آغاز شد که فرماندار زبرخان نارضایتی خود را از نحوه اعلام آمارها توسط برخی مدیران اعلام کرد و خطاب به مدیران شهرستان گفت: ما این انتظار را داریم که سهم‌ ما از اعتبارات و فرصت‌های شغلی کاملا مشخص باشد.
سیدمومن حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۱۴۰۳ با گرامیداشت روز جهانی کارگر و هفته معلم گفت: تکریم ارباب رجوع و حل مسائل مردم باید به طور ویژه در دستور کار مدیران قرار بگیرد اگر هم‌ کاری از دستمان برنمی‌آید باید با کلام قانع کننده او را راهنمایی کنیم‌.
وی افزود: برای صدور یک مجوز نباید متقاضی نباید یک سال معطل شود و تا جایی که قانون به ما اجازه می‌دهد باید در حوزه کسب‌وکارها تسهیلگری کنیم اما گاهی دیده می شود که آن‌قدر متعصبانه به موضوعات پرداخته می‌شود که گمان می‌کنند میز و صندلی متعلق به خودشان است باید یادبگیریم کار مردم را با سهولت رسیدگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از ۱۱مدیر استان برای پیگیری مسائل و مشکلات به زبرخان آمده‌اند اظهار کرد: یکی از گلایه‌های اصلی باغداران و کشاورزان زبرخان سوءاستفاده دلالان است و باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه را برای حذف دلالان و واسطه‌ها ایجاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امسال هم در زمینه آب و برق با محدودیت‌هایی روبرو هستیم که با برنامه‌ریزی از این بحران باید عبور کنیم و سیاست دولت تامین‌ مسکن مورد نیاز مردم است و باید با سرعت بیشتری در این‌مسیر حرکت کنیم و تلاش کنیم سهمیه شهرستان زبرخان را در این بخش برای تامین زمین و اعتبارات لازم افزایش بدهیم.
وی افزود: برای تامین کلاس در سال تحصیلی جدید دچار کمبود هستیم و با استفاده از ظرفیت خیرین و با دعوت مدیرکل این‌مشکل حل شود.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عدم توجه مدیرکل اداره ورزش‌و جوانان به شهرستان زبرخان گفت: با وجود مکاتبه و پیگیری‌های مکرر هنوز رئیس اداره ورزش و جوانان زبرخان تعیین تکلیف نشده و این‌پیام را دوباره از طریق رسانه‌ها به گوش مدیرکل می‌رسانم که اگر مسئله جوانان و نشاط جوانان برای ایشان مهم است برای جمعیت نوجوانان و جوانان زبرخان فکری بکنند.
اینکه یک اداره‌ای پنج ماه بدون مسئول بماند جای نگرانی دارد از ایشان می‌خواهیم مسئول اداره ورزش‌وجوانان زبرخان را تعیین تکلیف کند.
لازم به ذکر است نخستین جلسه شورای اداری شهرستان زبرخان در حالی برگزار شد که برخی مدیران ادارات مانند اداره منابع طبیعی در این‌ جلسه حضور نداشتند.