‍ نجات جان ۷۵ نفر توسط بالگرد اورژانس هوایی نیشابور در سال ۹۸
‍ نجات جان ۷۵ نفر توسط بالگرد اورژانس هوایی نیشابور در سال ۹۸
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از انجام 53 سورتی پرواز توسط بالگرد اورژانس هوایی نیشابور و انتقال 75 نفر از مناطق مختلف شهر به مراکز درمانی در سال 1398 خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از انجام ۵۳ سورتی پرواز توسط بالگرد اورژانس هوایی نیشابور و انتقال ۷۵ نفر از مناطق مختلف شهر به مراکز درمانی در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

مصطفی افشارنیک گفت: بیشترین اعزام مربوط به حوادث ترافیکی می باشد که در سال گذشته ۳۶ مصدوم بدحال توسط بالگرد به مراکز درمانی منتقل شده اند و از بیشترین موارد اعزام بالگرد در سال گذشته می توان به انتقال مادر باردار ۸ مورد، بیمار قلبی ۶ مورد و مسمومیت ۵ مورد اشاره کرد.
او ادامه داد: بالگرد اورژانس در سال گذشته ۱۰ بیمار و مصدوم را جهت انجام اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان های مشهد انتقال داده است.
او افزود: کارشناسان پایگاه اورژانس هوایی بیش از پنجاه مکان را در مناطق مختلف شهر شناسای نموده اند که تاکنون فقط ۱۲ مکان مورد تایید کارشناسان هوانیروز قرار گرفته است و تلاش می شود تا با کمک شهرداران، بخشداران و دهیاران مکان های بیشتر آماده شود تا بالگرد اورژانس بتواند جهت امداد رسانی در مواقع بحرانی در نزدیک ترین مکان به حادثه فرود آمده و ارائه خدمت نمایند.