هنر بسیج رسانه جمع کردن همه سلایق حول محور نظام است
هنر بسیج رسانه جمع کردن همه سلایق حول محور نظام است
رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: هنر بسیج رسانه این است که همه سلایق سیاسی را حول محور نظام جمع کند و با ایجاد جبه‌ای واحد برای نظام ظرفیت ایجاد کند.

عباس محمدیان شامکاه چهارشنبه در نشست مشترک با خبرنگاران نیشابور افزود: دشمن جنگی تمام عیار را در سطح رسانه‌ها بر علیه جمهور اسلامی شروع کرده و امروز نیازمند تشکیل جبهه‌ واحد رسانه‌ای هستیم تا به قدرت رسانه‌ای تبدیل شویم.
وی اظهار داشت: خبرنگاران سنگرسازان بی‌سنگر هستند که مشکلات مردم را بیان می‌کنند ولی کسی نیست که مشکلات ایشان را پیگیری کند.
وی بیان کرد: خبرنگاران تاثیرگذارترین و فرهیخته ترین قشر جامعه است که هیچ نهادی از این قشر حمایت نمی‌کند و از مزایای بیمه و حقوق ثابت محروم هستند و از زمان شیوع کرونا خبرنگاران در کنار مدافعان خط مقدم سلامت برای اگاه سازی مردم تلاش کرده و از جان خود گذشتند.
وی تصریح کرد: باید رسانه مطالبه‌ای باشد به و شفاف سازی و احقاق حقوق مردم بپردازد ولی به ناامیدی مردم از انقلاب نباید دامن زد زیرا دشمن‌ می‌خواهد ناامیدی و یاس را به جامعه تزریق کند و رسانه‌ها باید بدون کوتاه آمدن از مطالبات مردم دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب را منعکس کند.
وی افزود: قدرت تحمل جبهه رسانه اگر بالا رفت می تواند نقد تند یک مسئول را پاسخ دهد و کوتاهی یک مسئول را نباید به پای انقلاب نوشت و این‌اتفاق زمانی رقم می‌خورد که خودمان را ابتدا نقد کنیم.
وی گفت: در سال جهش تولید هر رسانه‌ای باید گره‌های صنعت و مشکلات تولید را واکاوی کند و پیوند بین رسانه و صنعت باید در نیشابور محقق شود.
وی اظهار داشت: تخریب هنر نیست بلکه باید با تشکیل جلسات تخصصی نقاط ضعف و قوت مشخص شود و اگر رسانه ای به ناحق تندروی کرد خودمان باید امر به معروف کنیم و برای نظام ظرفیت خلق کنیم.