همکاری شهرداری و فولاد خراسان زمینه ساز توسعه نیشابور است
همکاری شهرداری و فولاد خراسان زمینه ساز توسعه نیشابور است
ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان نیشابور عملیات نصب بزرگترین نمایشگر شهری یک‌تکه استان خراسان رضوی به مساحت ۹۶متر مربع در پارک شهدای گمنام نیشابور آغاز شد.

شهردار نیشابور در حاشیه این مراسم گفت: فولاد خراسان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه‌های مختلف با شهرداری مشارکت دارد و این‌همکاری زمینه‌ساز توسعه نیشابور است.
علی نجفی افزود: این مشارکت محدود به حوزه سخت‌افزاری نیست بلکه در بخش نرم‌افزاری هم با راه‌اندازی این تلوزیون شهری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و اطلاع‌رسانی نقش مهمی را ایفا می‌کند.
وی اظهار داشت: از این تلوزیون شهری برای انعکاس پیام‌های شهروندی، آموزش‌های شهروندی و فرهنگی و همچنین معرفی ظرفیت‌های شهرستان نیشابور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: با توجه به جانمائی و زاویه دید این تلوزیون شهری در حاشیه بلوار ۷۶ متری موقعیت خوبی برای زائران آقا علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) که در مسیرشان از نیشابور می‌گذرند برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی این شهر فراهم آورده است.
وی تصریح کرد: پس از احداث پارک خطی فولاد در حاشیه اتوبان نیشابور_ مشهد در محدوده درون شهری این دومین مشارکت گسترده فولاد خراسان در کنار سایر مشارکت‌های فولاد با مجموعه مدیریت شهری است.
نجفی گفت: با توجه به زمینه‌هایی که فراهم شده و نگاه مثبت مدیریت شرکت فولاد خراسان در سایر طرح‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی در آینده هم شاهد مشارکت‌های این‌ مجموعه با شهرداری خواهیم بود.