همه ما مسئولان در قبال گرفتاری های جوانان مسئولیم
همه ما مسئولان در قبال گرفتاری های جوانان مسئولیم
معاون استاندار و فرماندار در جلسه بسیج اساتید به مناسبت سالروز شهادت دکترچمران در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: همه ما اعم از دولتی و غیر دولتی، حوزه و دانشگاه به قطع و یقیین در قبال گرفتاری های جامعه و انحرافات جوانان مسئول هستیم.

علیرضا قامتی افزود: جوان امروز محصول همین نظام است، به اینجا رسیده و نمی توانیم او را در جامعه رها کنیم.
وی اظهار کرد: انتظاری که از یک استاد بسیجی برای هدایت طیف دانشجو این است که مباحث را تبیین کند و جوان را به این باور برساند که تبیین هایش درست است؛ ذهن جوان در میدان شبهات به هم ریختگی دارد و نمی تواند درست تصمیم بگیرد.
قامتی با بیان اینکه استاد چمران حلقه واسط بین ارتش و سپاه بود و ما در همین راستا باید عامل اتحاد و انسجام باشیم، یادآور شد: سند توسعه شهرستان با رویکرد گام دوم انقلاب در حال تهیه است و از نظارت مشورتی بسیج اساتید استفاده می کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور هم با اشاره به شروع برنامه های دومین کنگره شهیدان نیشابور اظهار امیدواری کرد با حضور بسیج اساتید و دیگر فرهیختگان، آثار ماندگاری از شهدا تولید شود.
سرهنگ پاسدار سیدعلی اکبر حسینی افزود: ما شهیدان شاخص زیادی داریم که باید به آنها پرداخته شود که تاکنون غفلت شده است.
در ابتدا دکتر عباسعلی حلاجی مسئول کانون بسیج اساتید نیشابور به ارائه گزارش این نهاد و دیدگاه های کانون درباره مسائل اجتماعی فرهنگی شهرستان پرداخت.

  • نویسنده : حامد صادقی