نشست مدیرکل بنیاد شهید استان با جانبازان ۷۰ درصد نیشابوری
نشست مدیرکل بنیاد شهید استان با جانبازان ۷۰ درصد نیشابوری
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در جریان سفر به دیار قلمدانهای مرصع در یک نشست صمیمی با جانبازان 70 درصد این شهرستان پای درد و دل این اسوه های صبر و مقاومت نشست.

حجت الاسلام حسین معصومی در جریان دور چهارم سفر شهرستانی، در نشستی صمیمی با جانبازان ۷۰درصد و خانواده‌های آنان که در کانون شاهد نیشابور برگزار شد، مسائل و مشکلات این اسوه های صبر و مقاومت را در حضور مسئولان این شهرستان مورد بررسی قرار داد.
در این نشست، که صدیقه خدیوی معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، علیرضا قامتی معاون استاندار و فرماندار، علی نجفی شهردار، محمدرضا ستوده رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران ، حسین دهقانپور فرمانده نیروی انتظامی، سیدعلی اکبر حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تنی چند از روسای ادارات نیشابور نیزحضور داشتند، خانواده های شهدا و ایثارگران مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشتند.
در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه رفع موانع جامعه ایثارگری نیازمند تلاش مضاعف است، خاطرنشان کرد: تلاش در رفع موانع، موجب دلگرمی خانواده های شاهد و ایثارگر و درنهایت دعای خیر آنان شامل حال ما خواهد بود.
مهمترین هدف سفر مدیرکل بنیاد خراسان رضوی، بررسی مشکلات جامعه ایثارگری و پیگیری مصوبات شورای هماهنگی ایثارگران بود که در دیداری جداگانه با فرماندارنیشابورمطرح شد.
گفتنی است، شهرستان نیشابور که ۱۲۹کیلومتر با مشهد مقدس فاصله دارد، یک هزار و ۸۶۹ شهید، چهار هزار و ۶۵۰ جانباز و ۲۸۸ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

  • منبع خبر : ایثار واحد خراسان رضوی