موافقت با درخواست نوسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری نیشابور
موافقت با درخواست نوسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری نیشابور
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر درخواست نوسازی۲۰دستگاه اتوبوس توسط شهرداری نیشابور ارایه شده که از این تعداد در مرحله اول با ۱۰ دستگاه موافقت شده و برای هرکدام ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات از طریق بانک کارآفرینی در نظر گرفته شده است.

علیرضا خادم‌پیر پنجشنبه در حاشیه آیین آغاز بهره‌برداری از طرح‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیشابور گفت: از لحاظ میزان تخصیص بودجه در حوزه مدیریت شهری نیشابور پس از مشهد و سبزوار در رتبه سوم قرار دارد.
وی بیان کرد: پارسال از محل اعتبارات ماده ۵۸ در بخش کرونا، پایان سال، زیرساختها و توسعه امور شهری ۱۹۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت گردید و ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی جدید با اعتبار یکصد میلیارد ریال احداث شد.
وی اظهار داشت: امسال هم از محل اعتبارات این ماده در مرحله نخست ۳۷ میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شده و برای امسال پیش‌بینی می‌شود در حوزه طرح‌های درآمدزا و تهیه ماشین‌آلات ۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات با سود چهاردرصد در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد که این‌ میزان سال گذشته ۲۲۲میلیارد ریال بوده است.
وی خاطر نشان کرد: پارسال ۲۷ دستگاه ماشین‌ آلات عمرانی و خدماتی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های خراسان رضوی واگذار شد که در حال حاضر ارزش این دستگاهها بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: امسال یک‌هزار دستگاه تاکسی در این استان نوسازی و از رده خارج می‌شود که برای هر تاکسی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده و این مبلغ در مشهد با همکاری شهرداری به ۷۰۰ میلیون ریال رسیده است.