عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان نیشابوربه پایان رسید
عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان نیشابوربه پایان رسید
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور‌گفت: عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان نیشابور با اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به پایان رسید.

علیرضا اخویان افزود: این روستا ها شامل کلاته باغ، قوش آغل، غار، دربهشت، فرخک، بوژمهران، حمیدآباد، بوژآباد، تحت منظر، فوشنجان، چناران، عبدل آباد، رود، بشرآباد، بوژمهران، همایی، مهدی آباد، بیدخان و بحرودی می‌شود‌.
وی بیان کرد: با اتمام این پروژه ها مشکل قطعی، کم فشاری و کیفیت آب شرب اهالی این روستاها به خصوص در تابستان حل شد و در سال آینده شاهد مشکلات ایجاد شده برای روستاییان مانند سنوات قبل در این روستاها نخواهیم بود.


وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه ها ادامه داد: حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با دبی ۳۴ لیتر بر ثانیه، احداث یک‌هزار و ۵۵۰ متر مکعب متر مکعب مخزن ذخیره، اجرای ۳۶ هزار و نهصد متر خط انتقال، سه هزار و ۱۰۰ متر اصلاح شبکه و ۴۶ هزار متر توسعه شبکه توزیع و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ بود از اقدامات انجام شده برای به پایان رسیدن این طرح ها بوده است.
اخویان با بیان اینکه این طرح ها از سال ۹۵ آغاز و طی سه فاز انجام شده
اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها ۱۲ هزار و ۴۲۹ نفر در قالب سه هزار و ۷۶۷ خانوار از جمعیت روستایی شهرستان نیشابور با توسعه و تقویت شبکه و منابع آب شرب از نعمت آب شرب بهداشتی مناسب در تمام طول سال بهره‌مندشدند.

  • منبع خبر : خراسان