«مسابقات عطش مبارزه» تنها یک قانون دارد؛ بکش یا کشته می‌شوی.
«مسابقات عطش مبارزه» تنها یک قانون دارد؛ بکش یا کشته می‌شوی.

سلام …بعد از چند ماه کرونایی برگشتیم. قبل از معرفی کتاب خواهش می‌کنم خوب مراقب خودتان باشید مسائل بهداشتی را رعایت کنید …خب کتاب‌های جدید که قراره معرفی بشه؛ عطش مبارزه جلد اول: عطش مبارزه جلد دوم: اشتغال جلد سوم: زاغ مقلد نویسنده: سوزان کالیز  مترجم: شبنم سعادت انتشارات افراز ۱۴ سال به بالا هر […]

سلام …بعد از چند ماه کرونایی برگشتیم. قبل از معرفی کتاب خواهش می‌کنم خوب مراقب خودتان باشید مسائل بهداشتی را رعایت کنید …خب کتاب‌های جدید که قراره معرفی بشه؛

عطش مبارزه

جلد اول: عطش مبارزه

جلد دوم: اشتغال

جلد سوم: زاغ مقلد

نویسنده: سوزان کالیز

 مترجم: شبنم سعادت

انتشارات افراز

۱۴ سال به بالا

هر جلد حدود ۴۰۰ صفحه

خب قبل از اینکه کتاب را معرفی کنم باید بگم که اگه اهل فیلم هستید و اسم این کتاب آشنا است. باید بگم بر اساس این کتاب فیلم هم ساخته شده و این داستان را جذاب تر می‌کنه. فیلم این کتاب را با نام عطش مبارزه می‌تونید پیدا کنید.

و حالا خلاصه ی داستان؛

«مسابقات عطش مبارزه» تنها یک قانون دارد؛ بکش یا کشته می‌شوی.

هر سال دوازده پسر و دوازده دختر به قید قرعه مجبور به شرکت در مسابقات عطش مبارزه می شوند و فقط تنها یکی از آن‌ها مسابقه را زنده ترک می‌کند. کتنیس اوردین دختر شانزده ساله ی داستان ما نگران است که نکند اسم او جزو مسابقه دهنده ها در بیاید. آن وقت چه کسی خرج خواهر و مادرش را در بیاورد و آن‌ها را سیر کند؟ ولی با در آمدن اسم دختر مسابقه دهنده شوکه می‌شود. حالا باید انتخاب کند؛ او یا خواهرش؟

این رمان یکی از بهترین رمان های ماجراجویانه و هیجانی ای است که من خواندم و پیشنهاد می‌کنم حتماً این رمان را بخوانید. مراقب خودتان باشید.

  • نویسنده : مائده جعفری
  • منبع خبر : خاتون شرق