مخلان امنیت با سابقه تیراندازی در نیشابور دستگیر شدند
مخلان امنیت با سابقه تیراندازی در نیشابور دستگیر شدند
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از شناسايي و دستگيري 4 مخل نظم و امنیت عمومی متواري و تحت تعقيب مقام قضايي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین دهقان پور” در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره تیراندازی با سلاح شکاری و نزاع های دسته جمعی با سلاح سرد در برخی نقاط شهرستان نیشابور که باعث مجروح شدن یکی از شهروندان، تخریب خودرو و سلب آسایش عمومی شده بودند، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی عامل اصلی تیراندازی که از متهمان سابقه دار سطح شهرستان نیشابور است و پس از اقدامات مجرمانه متواری شده است را شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهش انواع سلاح های سرد کشف شد .

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه ردزنی های خود دریافتند ۳ تن دیگر از مخلان نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب که این متهم را در نزاع های مختلف همراهی می کردند در سطح شهرستان حضور دارند و در عملیاتی ضربتی آن ها را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و تعدادی سلاح سرد از قبیل شمشیر نیز از این افراد کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، تاکید کرد؛ پلیس و دستگاه قضائی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون به شدت برخورد کنند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.