قهرمانی تیم هیئت دوچرخه سواری نیشابور در مسابقات لیگ جوانان کشوری
قهرمانی تیم هیئت دوچرخه سواری نیشابور در مسابقات لیگ جوانان کشوری
با وجود بحران کرونا و شرایط تمرینی محدود برای تیم هیئت دوچرخه سواری نیشابور، این تیم مقام اول مسابقات لیگ جوانان کشور را از آن خود کرد و پس از چندین سال کاپ قهرمانی را از تبریز ربود.

فاطمه برزنونی

حمید رضا طالب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری نیشابور درباره ی این مسابقات به خاتون شرق گفت: مسابقات لیگ جوانان کشور در آبان ماه برگزار شد اما به خاطر شیوع ویروس کرونا در مرحله دوم برگزار نشد و تیم هیئت دوچرخه سواری نیشابور قهرمان اعلام شد، به این دلیل که در مرحله اول نیز ما مقام اول را از آن خود کردیم.
وی گفت: در دوره اول ۲۰ تیم از سراسر کشور در مسابقات شرکت داشتند که تیم نیشابور با شرکت سه تیم در رده جوانان به میزبانی مشهد در این مسابقات شرکت کرد که در ترکیب تیم دوچرخه سواری نیشابور در مسابقات لیگ جوانان کشور ورزشکارانی چون داوود محمد آبادی،ابوالفضل امین الاولیا و سهیل عشقی و سعادتی حضور داشتند.
طالب سطح این مسابقات را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: همه شرکت‌کنندگان با تمام توان خود برای کسب عنوان قهرمانی پا به عرصه میدان گذاشته بودند و به خاطر شیوع ویروس کرونا که ورزشکاران به مدت ۵ ماه در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده بودند تمام قوای خود را در این مسابقه به کار گرفتند.

تیم های بزرگی در این مسابقه شرکت کردند
وی در ادامه از حضور تیم‌های بزرگی همچون فولاد مبارکه سپاهان،مس کرمان،مس رفسنجان و … در این مسابقات خبر داد و گفت: در مسابقات دوچرخه سواری لیگ جوانان کشوری اسپانسرهای بزرگی حضور داشتند،این در حالیست که با وجود قهرمانی تیم هیئت دوچرخه سواری نیشابور این چین هیچ اسپانسری در این مسابقات نداشت.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری نیشابوری اظهار داشت: تیم ما در مسابقات پیست مقام اول را از آن خود کرد،همچنین این تیم در مسابقات جاده کاپ قهرمانی را پس از سالها از تیم تبریز ربود که این اتفاق در تاریخ دوچرخه سواری ایران بی نظیر بود.
گفتنی است مربیان اعزامی در این تیم آقایان زرگرانی،نوری و مرادی،همچنین سرپرستان تیم هیئت دوچرخه سواری نیشابور آقایان حمید رضا طالب،سعید طلایی و محمد نصیر آبادی به مسابقات لیگ جوانان کشوری اعزام شدند.