فقط ۱۳ هزار از صندوق ۶۰ هزار میلیاردی فروش رفت
فقط ۱۳ هزار از صندوق ۶۰ هزار میلیاردی فروش رفت
مدیر صندوق پالایشی یکم گفت: تا پایان مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم، چهار میلیون نفر از این صندوق استقبال کردند و 20 درصد واحدهای صندوق به فروش رسید.

داود رزاقی در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: بر اساس استخراج آمارهای اولیه، حدود چهارمیلیون نفر از واحدهای صندوق پالایشی یکم استقبال وآن ها را خریداری کردند که ارزش واحدهای خریداری شده، بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است که البته آمار نهایی و قطعی پس از مغایرت گیری  به طور رسمی اعلام خواهد شد.

مدیر صندوق پالایشی یکم در خصوص این که چه میزان از واحدهای سرمایه‌گذاری پالایشی یکم به فروش رسید، گفت: حجم صندوق پالایشی یکم ۶۰ هزار میلیارد تومان بود که در نهایت ۱۳ هزار میلیارد تومان معادل بیش از ۲۰ درصد از حجم صندوق از سوی مردم خریداری شد.وی درباره تخفیف واحدهای پالایشی یکم گفت: تاکنون که به صورت رسمی به ما اعلام شده تخفیف ۲۰ درصدی برای مردم در نظر گرفته شده است. 

رزاقی درخصوص  این که رئیس جمهور  هفته قبل اعلام کرده واحدهای صندوق پالایشی یکم برای مردم با ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شود، گفت: من هم این را شنیده‌ام  اما هنوز مصوبه‌ای دریافت نکرده ایم و فعلاً به صورت رسمی همان ۲۰ درصد اولیه به عنوان تخفیف درنظر گرفته شده است تا ابلاغ جدید دریافت شود.

  • منبع خبر : خراسان