فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج نیشابور معارفه شد
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج نیشابور معارفه شد
امروز طی مراسمی در فرهنگسرای سیمرغ با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور معارفه شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در این‌ مراسم گفت: برای جلوگیری از تحریف جنگ تحمیلی پیشکسوتان دفاع مقدس باید به صحنه بیایند و در این راستا برگزاری ‌کنگره ملی شهدای نیشابور فرصت بسیار مناسبی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور افزود: در طول انقلاب همواره با تهدید و تحریم و تحریف مواجه بوده‌ایم.
وی ادامه داد: برخی در داخل به دنبال بزرگنمایی قدرت آمریکا با اهداف خاص هستند البته قبول داریم که قدرتمند است ولی رهبری هم به درستی اشاره کرد که ایران اسلامی نسبت به ۴۰ سال قبل قوی تر و آمریکا ضعیفتر شده است.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: آمریکا تاکنون به اهداف خود در قبال ایران نرسیده است و امروز فقط یک‌کشور در دنیا با آمریکا در شورای امنیت برای اقدام‌ علیه ایران همکاری کرد که موجب مضحکه شدن این‌ رژیم بود.
شفاهی افزود: ابتدا باید اولویت ها را بشناسیم و امروز اولویت اصلی ما اقتصاد و معیشت مردم است که دشمن آن را مورد هجمه قرار داده است و این در حالی است که‌ برخی از مسوولان آدرس غلط می دهند در حالی که مشکل امروز مردم‌ ما معیشت است.
وی ادامه داد: اگر تفکر شهدایی همانند شهید شوشتری در ‌کشور جاری می‌شد مشکل معیشتی نمی داشتیم و تلاش مسوولان دلسوز نظام در قوای سه‌گانه قابل ستایش است اما این تلاش همخوانی با ظرفیت های کشور  ندارد و باید همت بیشتری داشت.

اولویت های اصلی نیشابور برگزاری کنگره ملی شهدا و تدوین سند توسعه است


فرماندار ویژه نیشابور هم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان گفت: هم اکنون اولویت‌های اصلی در نیشابور برگزاری کنگره ملی شهدا و  تدوین سند توسعه این شهرستان است و باید با برنامه ریزی و راهبرد مشخص نیشابور را برای ورود به قرن جدید آماده کنیم.

وی افزود: مدیرانی که قبول مسوولیت می کنند ویترین مدیریت اسلامی هستند و این وجه تمایز مدیریت در نظام ماست.
علیرضا قامتی افزود: بسیج یک‌ تفاوتی با مسئولیت‌های تخصصی دولتی دارد و آن جامعیت آن است چون بسیج در همه زمینه ها حضور دارد و هر مدیر ما باید یک بسیجی باشد.‌
وی ادامه داد: شهرستان نیشابور از سایر شهرستانها بابت توانایی و استعداد متمایز است و می تواند جهش را ایجاد کند ولی این موضوع برنامه ریزی می خواهد و باید وحدت کامل در بین مسوولان نیشابور ایجاد شود.
طی این مراسم که در محل فرهنگسرای سیمرغ  نیشابور برگزار شد سرهنگ سید علی‌اکبر حسینی فرمانده پیشین این حوزه تودیع و سرهنگ علی نیک‌یاد به عنوان فرمانده جدید این حوزه  معرفی شد. 
سرهنگ حسینی از سال ۱۳۹۲ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بود و سرهنگ علی نیک‌یاد هم پیش از این فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه را برعهده داشته است.