فرماندار: نیشابور تگزاس نیست
فرماندار: نیشابور تگزاس نیست
خاتون شرق - ابوطالب جوان معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور در شهر بار گفت: شرایط فضای مجازی ملتهب است و شاهد اتفاقات ناخوشایندی هستیم هرچند کم است و در شهر ۵۰۰هزار نفری نیشابور تعداد بسیار محدود ۵۰ تا ۱۰۰نفر اغتشاش‌گر داریم که انشاالله به دامان اسلام برگردند اما این اتفاق ته دلتان را خالی نکند که مبادا خبرهایی هست، هیچ خبری نیست، قرص و محکم پای کار باشید و خدمت جهادی را در دستور کار قرار بدهند.

وی افزود: خدای نکرده این فضای مسموم‌مجازی در دل مدیران اثر‌گدار نباشد که اگر در دل ما اثر گذاشت همه چیز را باید رها کنیم‌ و تشدید مراقبت‌ها و حفاظت فیزیکی در دستور کار ادارات باشد البته نه اینکه خبری در راه است.
وی ضمن تشکر از خبرنگاران گفت: تکلیف سنگینی به دوش اصحاب رسانه است و آن هم بصیرت افزایی است و همه را به همکاری و هم‌افزایی دعوت می‌کنم و مراقب باشیم‌ قلم ما به انسجام و همدلی و مسجد و منبر مردم این روزها آسیب برساند.
وی با اشاره به حادثه مدرسه وکیلی ۸ گفت: در موضوع مدرسه وکیلی ۸ برخی انتقاد می‌کنند که چرا این طور شده است؛ خوب دانش‌آموز برای تحصیل علم به مدرسه می‌آید، نیشابور که تگزاس نیست دانش‌آموز با چاقو و قمه سرکلاس بیاید و اگر برخورد کوچکی هم شده برای مراقبت از این‌ موارد بوده و نادیده قضاوت نکنیم.

گزارش خاتون‌شرق از ماجرای هنرستان وکیلی ۸ را در اینجا بخوانید:

در وکیلی ۸ چه گذشت؟

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به حواشی به وجود آمده درباره نامه‌های منتسب به وی درباره درخواست خودرو برای برخی از بستگانش گفت: یک عده هستند در این شهر هر صبح که می‌خواهند وضو بگیرند می‌گویند تخریب هاجر چنارانی قربت الی الله!
وی افزود: اصلا ناراحت نیستم و افتخار می‌کنم برای خدمت‌گذاری به مردم و مسیر خدمت را در این چهار سال تعریف کرده‌ام و دهن ما را هم کسی نمی‌تواند ببندد و روزی که استیضاح وزیر صنعت را امضا کردم با وجود همه تهدیدهایی که شدم پای کار بودم و امروز فضای مجازی نیشابور منهدم شده از نامه‌هایی که از وزارت صمت گرفته‌اند و نه فقط اینها که مافیای بزرگ صنعت خودرو هیچ کاری نمی‌تواند برای امثال هاجر چنارانی‌ها در مجلس انجام بدهد و ما حرفمان را خواهیم زد حتی اگر تمام‌ مکاتبات ما را به ملت بدهند و ما افتخار می‌کنیم که شفاف‌سازی شده است.
وی اظهار کرد: مثل خیلی‌ها می‌توانستیم خیلی کارها را در پس پرده انجام بدهیم و برای ما هیچ فرقی بین افراد نیست و برای همه مکاتبه کردیم و خانواده خودمان هم استثنا نیست.

  • منبع خبر : خاتون شرق