فرماندار جدید فیروزه معرفی شد
فرماندار جدید فیروزه معرفی شد
مهدی باغیشنی طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به عنوان فرماندار جدید فیروزه معارفه شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید فیروزه گفت: اخلاق مدیریتی نخستین لازمه یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی است.
سیدهادی طباطبایی افزود: مدیر جهادی شخصی است که به دریافت درونی از این مهم رسیده باشد تا در عرصه مدیریتی بتواند جهادی عمل کند.
وی اظهار کرد: این نظام متعلق به مردم است و انقلاب اسلامی انقلاب بر علیه ارباب و رعیتی بود و نظام جمهوری اسلامی نظام ارباب رجوع است و مردم ارباب ما هستند و با توجه به این شاخص‌ها باید مدیر انقلابی انتخاب کنیم.
وی گفت: تلاش کرده‌ایم در استانداری خراسان رضوی بر اساس شاخصه‌های عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی و نگاه به توانمندی‌های درونی با مشورت دلسوزان مدیران مطلوبی انتخاب کنیم تا بتوانیم در حوزه های به ویژه اقتصاد، اشتغال و معیشت آینده‌ای روشن را ترسیم کنیم.
طباطبایی با اشاره به اینکه در این راه به تنهایی نمی‌توانیم موفق شویم و نیازمند همت و مشارکت و نظارت مردم هستیم افزود: به زودی همه ۳۳ فرمانداران شهرستان‌ها تعیین تکلیف می‌شوند.
در این مراسم ابوالفضل حکیم‌پور فرماندار سابق شهرستان فیروزه تودیع و از خدمات وی تقدیر شد و مهدی باغیشنی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد.