فخاس دو نیم برابر بیش از دوماه نخست ۱۳۹۹ فروش داشت
فخاس دو نیم برابر بیش از دوماه نخست ۱۳۹۹ فروش داشت
داده های معتبر مراکز سنجش و ارزیابیِ فعالیت های شرکت های بورسی از رشد 257 درصدی فروش مجتمع فولاد خراسان در دو ماه نخست سال 1400 در مقایسه با همین مدت در سال گذشته حکایت دارد.

پایگاه کدال نگر «بورس ۲۴» امروز از ۱۷۹۲میلیارد تومان فروش محصولات فولادی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ برای مجتمع فولاد خراسان خبرداده است، این در حالی است که گزارش تجمعی فروش بزرگ ترین قطب تولید فولاد شرق کشور، از ۵۰۳ میلیاردتومان فروش برای فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ حکایت دارد. این به آن معناست که این شرکت موفق شده است در دو ماه ابتدایی امسال بیش از ۱۲۸۹میلیارد تومان افزایش فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت برساند که ۲۵۷درصد رشد در درآمد این شرکت بزرگ بورسی به وقوع پیوسته است.

بر اساس داده های پایگاه مذکور، فولاد خراسان در فروردین و اردیبهشت امسال به ترتیب ۹۱۲ و ۸۸۰ میلیارد تومان درآمد ناشی از فروش داشته است. این رقم برای فروردین پارسال تنها ۹۴ میلیارد تومان و برای اردیبهشت ۴۰۹ میلیارد تومان بود.

فروش خیره کننده فروردین ماه و رشد بیش از ۲٫۲برابری فروش در اردیبهشت ماه امسال نسبت به ماه های مشابه پارسال، نشان دهنده عملکرد موفق این شرکت در بازار محصولات، رونق تقاضا در بازار محصولات فولادی و نوید دهنده سودآوری چشم گیر مجتمع فولاد خراسان برای سال مالی ۱۴۰۰ است.