عضو هیچ کمیسیونی نیستم و اصرار به استیضاح هیئت رییسه داریم
عضو هیچ کمیسیونی نیستم و اصرار به استیضاح هیئت رییسه داریم
نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: گروهی از نمایندگان مجلس هستیم که همچنان اصرار داریم به علت نحوه جانمایی نمایندگان در کمیسیون ها استیضاح هیئت رییسه انجام شود و بنده تاکنون عضو هیچ کمیسیونی نبودم

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: گروهی از نمایندگان مجلس هستیم که همچنان اصرار داریم به علت نحوه جانمایی نمایندگان در کمیسیون ها استیضاح هیئت رییسه انجام شود.

هاجر چنارانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح استیضاح هیئت مجلس، گفت: گروهی از نمایندگان مجلس هستیم که همچنان اصرار داریم این استیضاح انجام شود هر چند پس گرفتن امضا برای استیضاح و سوال در همه مجالس باب بوده و قطعاً در مجلس یازدهم هم وجود خواهد داشت.


وی درباره علت کلید خوردن این طرح استیضاح، ادامه داد: در جانمایی نمایندگان در کمیسیون ها یک سری مدیریت ها انجام شد که به نوعی یک نوع مهندسی انتخاباتی بود که به همین دلیل ما این استیضاح را کلید زدیم و به این روند اعتراض داشتیم.

نماینده نیشابور در مجلس با تاکید بر اینکه یک سری اتفاقات در بحث کمیسیون ها در مجلس یازدهم اتفاق افتاد که در هیچ دوره ای از مجلس اتفاق نیفتاده بود، اضافه کرد: تا کنون حدود ۲۵ نفر از نمایندگان اصرار دارند که این طرح انجام شود.

چنارانی با بیان اینکه تاکنون جلسه‌ای را با هیئت رئیسه مجلس برای بحث درباره طرح استیضاح نداشته‌ایم،اظهار داشت: بنده تاکنون عضو هیچ کمیسیون این بودم اما احتمالا به کمیسیون قضایی و حقوقی خواهم رفت.