طی عملیات ضربتی پلیس ۴ مخل نظم و امنیت دستگیر شدند
طی عملیات ضربتی پلیس ۴ مخل نظم و امنیت دستگیر شدند
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از شناسايي و دستگيري 4 مخل نظم و امنیت عمومی که تحت تعقیب قضایی نیز بودند در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین دهقانپور” در تشریح این خبر گفت: در پی تیراندازی چند مخل نظم و امنیت عمومی با سلاح شکاری در یکی از مناطق سطح شهر نیشابور، ایجاد خسارت به یک مغازه و هم چنین تخریب خودرو و سلب آسایش عمومی، شناسایی و دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی نیشابور با اشراف اطلاعاتی محل اختفای متهم اصلی را که به همراه ۳ نفر دیگر از همدستانش که وی را همراهی کرده بودند در یکی از روستاهای بخش مرکزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی به منظور دستگیری آن ها به محل اعزام شدند .
سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی نیشابور نیمه شب گذشته هر ۴ متهم را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی و قبل از فرار دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه اسلحه شکاری، انواع سلاح سرد به همراه مقداری موادمخدر و همچنین یک دستگاه خودرو پژوپارس که با آن تردد داشتند را کشف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری شهروندان و هم چنین حمایت دستگاه قضایی از پلیس، خاطرنشان کرد؛ پلیس و دستگاه قضائی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون به شدت برخورد کنند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد .