شرکت الکترو فرامهر پارسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد
شرکت الکترو فرامهر پارسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد
صبح امروز با حضور رزم حسینی وزیر صمت خط تولید ماشین لباسشویی اتومات شرکت الکتروفرامهر پارسه در شهرک صنعتی خیام شهرستان زبرخان با ظرفیت تولید ۴۱ هزار دستگاه در سال و با سرمایه گذاری 180 میلیارد تومان راه اندازی شد.

وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: تحریم ها سبب شده که ساخت انواع لوازم خانگی در ایران و همچنین صادرات این محصولات افزایش پیدا کند.
وی افزود: کارخانه ای که امروز افتتاح شد از کارهای بسیار خوبی است که نشان می دهد وضع تولید خیلی خوب بوده و از شرایط مناسبی برخوردار است.
رزم حسینی ادامه داد: با توجه به رشد ساخت داخل که در این چند سال اتفاق افتاده اکثر کارگاه ها فعال بوده و صنعت لوازم خانگی ایران در ۲ یا ۳ شیفت در کل کشور مشغول فعالیت هستند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که کیفیت لوازم خانگی در ایران بسیار خوب شده است، تاکید کرد: فکر می کنم در آینده جایی برای برندهای خارجی نباشد.
وی بیان کرد: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت تولید داخل بوده و واردات به سمت تولید داخل پیش می رود. از این رو به هیچ وجه قرار نیست که واردات محصولاتی که در داخل کشور تولید می شود را داشته باشیم.
رزم حسینی تصریح کرد: خوشبختانه لوازم خانگی ایران خودکفا شده و می توانیم جشن تولید لوازم خانگی را برگزار کنیم
لازم به ذکر است در این شرکت روزانه حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی تولید و روانه بازار می شود. افتتاح این شرکت برای ۵۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.