سید حسن میرفانی شهردار نیشابور شد
سید حسن میرفانی شهردار نیشابور شد
سیّدحسن میرفانی با کسب ۹ رای در جلسه علنی شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار نیشابور انتخاب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ضمن اعلام این خبر گفت: فرایند انتخاب شهردار نیشابور از ابتدای شروع به کار شورای ششم متناسب با شاخص‌های تعیین شده توسط اعضای شورا آغاز شد که در همین راستا کارنامه و تقاضای ۳۵ داوطلب تصدی این سمت مورد بررسی قرار گرفت.

احمد همت‌آبادی اضافه کرد: در ادامه و با تصمیم اعضای شورا ۱۷ داوطلب به صورت حضوری برنامه‌های خود را ارائه دادند که در نهایت ۵ نفر به عنوان گزینه‌های نهایی تصدی این سمت انتخاب شدند و به مدت یک‌ساعت‌و‌نیم نسبت به تشریح برنامه‌های خود اقدام کردند.
وی افزود: در این مرحله آقایان سیّدحسن میرفانی و جواد رجب‌زاده شاندیز با کسب بیشترین آرا به مرحله نهایی انتخاب شهردار نیشابور راه یافتند که در نهایت در جلسه علنی شورا، آقای سیّدحسن میرفانی با کسب ۹ رای به عنوان شهردار نیشابور انتخاب شد.
عضو شورای اسلامی شهر نیشابور با بیان این مطلب که وظیفه خود می‌دانم از تمام افراد بومی و غیربومی که نامزد تصدی سمت شهرداری نیشابور شدند قدردانی نمایم، گفت: بسیاری از نامزدهای تصدی این سمت به ویژه افرادی که برای مصاحبه حضوری به شورا دعوت شدند، برنامه‌های خوب و ارزشمندی برای اداره شهر داشتند، لذا باید اذعان کرد که انتخاب یک‌نفر به عنوان شهردار به معنای ناتوانی سایر افراد برای تصدی این سمت نیست.

میرفانی دانشجوی دکتری مهندسی عمران گرایش سازه و دارای کارشناسی ارشد راه و ساختمان است. وی شهردار اسبق شاهرود است و عضویت در دوره های سوم و چهارم شورای شهر شاهرود را نیز در کارنامه دارد.