سردار رادان به نیشابور آمد 
سردار رادان به نیشابور آمد 
خاتون‌شرق _ سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی سفر به نیشابور از مرکز آموزش سربازی شهید مطهری فراجا این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار رادان در این بازدید گفت: نگاه بنده به استان خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه امام هشتم(ع) و شهرستان نیشابور یک نگاه ویژه است و خوشحالم که روزگاری را در کنار رزمندگان و شهدای نیشابور در زمان دفاع مقدس سپری کرده ام.

وی افزود: مرکز آموزش شهید مطهری این ظرفیت را دارد که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم به یک قطب بزرگ آموزشی در فرماندهی انتظامی کل با حضور چند گردان و تغییر از سربازی به درجه‌داری تبدیل شود.

وی گفت: حل مشکلات ساختاری در گرو حل مشکلات زیر ساختی است و آرامش خاطر من در گرو رفع مشکلات معیشتی کارکنان است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد :یکی از ماموریت های مهم امام خامنه ای (مدظله العالی) به بنده رفع مشکلات معیشتی کارکنان بوده و آرامش و احساس خاطر من نیز در گرو رفع همین دغدغه ها و مشکلات است.

سردار رادان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همراهی اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان نیشابور گفت: توسعه مرکز آموزشی و انتظامی افزایش خدمت رسانی به مردم را به همراه دارد لذا باید همه در زمینه رفع مشکلات و بهبود زیرساخت ها تلاش کرده تا ان شاء الله در آینده شاهد رشد این مراکز باشیم.

وی گفت: فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است و مردم ان شاء الله تا عید نوروز خبرهایی را خواهند شنید که بخشی از دغدغه های آنها را در حوزه امنیت کم خواهد کرد.

سردار رادان در این برنامه ضمن حضور در مزار شهدای نیشابور از کلینیک امام سجاد (ع) نیز بازدید کرد.