زنان جاعل چک پول در نیشابور دستگیر شدند
زنان جاعل چک پول در نیشابور دستگیر شدند
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: زنان جاعل چک پول در نیشابور شناسایی و دستگیری شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده افزود: در پی تماس یکی از کسبه شهرستان نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط ۲تن با استفاده از چک پول‌های جعلی بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی به محل اعزام و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: در این راستا ماموران گشت کلانتری ۱۱ طالقانی خودرو پژو ۴۰۵ متهمان را در یکی از خیابان های سطح شهر نیشابور شناسایی و با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو موردنظر را متوقف و ۲ متهم زن را در این زمینه دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو متهمان ۱۱۰ عدد چک پول ۵۰ هزار تومانی، ۲عدد ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۰۰ قطعه ۱۰ هزار تومانی، ۲۰۰ قطعه ۵هزار تومانی همگی تقلبی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد هر ۲متهم سابقه کلاهبرداری در شهرستان های مختلف استان خراسان رضوی را داشته و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان نیز می‌باشند.
وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده ودر مواجه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان از تمامی شهروندان خواست هنگام دریافت چک پول با بررسی مشخصات آن، از اصل بودن چک پول دریافتی، مطمئن شده و هرگونه مورد مشکوک را نیز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در کوتاهترین زمان ممکن با سودجویان و کلاهبرداران برخورد قانونی صورت پذیرد.