رویای لیگ برتری شدن‌ نیشابور بر باد رفت
رویای لیگ برتری شدن‌ نیشابور بر باد رفت
در دومین دیدار از مرحله دوم و حذفی‌رقابت های‌لیگ دسته یک والیبال لحظاتی پیش تیم‌والیبال فولاد نیشابور در یک بازی نفس گیر و پر حاشیه با نتیجه سه بر دو مقابل پاس گرگان مغلوب شد و با این شکست از این‌مسابقات حذف و از صعود به لیگ برتر باز ماند.

فولادی ها که در دیدار نخست علی رغم بازی خوب نتوانسته بودند در امتیازات پایانی عملکرد خوبی داشته باشند و با نتیجه سه بر صفر از میزبان خود شکست خورده بودند برای جبران شکست در بازی اول مقابل پاس قرار گرفتند.

پاس گرگان که تا قبل از بازی امروز هر ۱۷ بازی خود را در لیگ یک با پیروزی پشت سر گذاشته بود توانست در دو ست ابتدایی نمایش بهتری ارائه دهد و دو بر صفر از نماینده نیشابور پیشی بگیرد.

در گیم سوم در حالی که در امتیازات ابتدایی پاس پیش افتاده بود و همه چیز برای فولاد خراسان از دست رفته بود با ورود امیر طیوری و امیر واسعی دو بازیکن نیشابوری این تیم به زمین ورق بازی برگشت و این تیم موفق شد علاوه بر پیروزی در دست سوم، دست چهارم را نیز به سود خود به پایان برساند‌و بازی را به دست پنجم‌ بکشاند.

این بازی حساس اعتراض فولادی ها به حضور تعداد زیاد تماشاگران تیم میزبان با وجود برگزاری این رقابت ها بدون تماشاگر را در پی داشت و بارها به همین علت قطع شد و در چند مورد نیز به دلیل حاشیه های داخل زمین داور مجبور به استفاده از کارت زرد شد. این‌ مسابقه در نهایت در دست پنجم نیز به سود گرگانی ها به پایان رسید تا بدین ترتیب فولاد با قبول دومین شکست مقابل میزبان خود از این رقابت ها حذف شد و دستش از رسیدن به لیگ برتر‌ کوتاه ماند.

  • منبع خبر : خاتون شرق