روستای گرماب به شهر ارتقا پیدا کرد
روستای گرماب به شهر ارتقا پیدا کرد
ابوالفضل حکیم‌پور در نشست شورای اداری شهرستان فیروزه اظهار داشت: روستای گرماب این شهرستان با بیش از پنج ‌هزار نفر جمعیت، به شهر ارتقا یافت.

فرماندار فیروزه گفت: با توجه به‌ افزایش جمعیت گرماب، مدیریت این حوزه با دیدگاه روستایی امکانپذیر نبود و اکنون هر کاری که در این حوزه باید با دیدگاه شهری انجام شود. وی اظهار داشت: با همه سختی‌ها و محدودیت‌ منابع در سال گذشته خدمات ارزنده‌ای به مردم شهرستان فیروزه ارائه شد و امسال نیز ۳۵ درصد از سهم اعتبارات استانی شهرستان، ۱۲ درصد اعتبارات نفت و ۱۸ درصد از سهم اعتباری طرح متوازن شهرستان اختصاص پیدا کرده است.
وی با اشاره به انتخابات شوراها در سال جاری گفت: ۱۳۸ نفر برای نامزدی در انتخابات شورای روستایی در شهرستان ثبت نام کرده‌اند. وی عنوان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا با مشکلاتی در خصوص منابع انسانی روبه رو هستیم و براساس ماده ۲۱۷۱ قانون انتخابات کلیه ادارات باید نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز اداری را برای انتخابات در اختیار فرمانداری قرار دهند.
حکیم‌پور در باره آخرین وضعیت شهرستان فیروزه از نظر شیوع کرونا نیز گفت: وضعیت این شهرستان در حال تغییری معنادار است و از ۲۴ اسفند پارسال تا پنجم فروردین امسال تنها یک مورد ابتلا به کرونا داشت، از ۶ تا ۱۲ فروردین ۵۳ مبتلا و از ۱۳ تا ۱۸ فروردین ۸۰ مورد ابتلا گزارش شده است که در این بازه ۲ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

فرماندار فیروزه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی باید در دستور کار قرار گیرد و با کسانی که این موارد را رعایت نکنند برخورد می‌شود.